משרד הביטחון מקדם פרויקט ירוק בבסיסי צה״ל שהביא לחיסכון של 20 מיליון שקל בשנה.
הפרויקט נמשך גם תוך כדי לחימה עם גיוס מאות אלפי חיילי מילואים וכמות פסולת שהכפילה את עצמה.
משרד הביטחון, באמצעות אגף אמון, מוביל יחד עם צה״ל את פרויקט סימביוזה תעשייתית, שנועד להפחית זיהום ועלויות של סילוק והטמנת הפסולת מבסיסי צה״ל.
עד כה נחסכו כ-20 מיליון ש״ח.
הפרויקט יוצר שיתופי פעולה בין משרד הביטחון, משרד הכלכלה, המשרד להגנת הסביבה, ומפעלים שונים, כאשר פסולת שבעבר הועברה לאתרי הטמנה נמסרת ללא עלות כחומר גלם למפעל אחר.
הפרויקט בעל שתי מטרות עיקריות: מבחינה אקולוגית, צמצום הטמנת הפסולת וההשלכות הסביבתיות הנגזרות ממנה. ומבחינה כלכלית, צמצום בעלויות שינוע והטמנת הפסולת.
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








