news08.net/ads.txt

מפקד המחוז: “משטרת מחוז מרכז תתגבר את כוחותיה בלוד”

למקרי הרצח בלוד ובכביש 6 קדמו איומים ברצח – כך עולה מהקלטות בני אחת המשפחות המעורבות בסכסוך. בין היתר, בין האיומים שהועברו למשפחת הנרצח בלוד נשמעים מסרים כמו “צוחק מי שצוחק אחרון, אני רוצה לראות עכשיו מי מכם ייצא מהבית”, “אנו נשים עליכם 60 מיליון שקל, נהרוג את כל מי שעומד בדרכנו, כולל נשים וילדים”, ו-“נהרוג 30-20 אנשים משלכם לפחות ולא נירגע עד שיספיק תמורת מה שעשיתם היום”. מוקדם יותר עצרה המשטרה שניים מבני המשפחה בחשד למעורבות ברצח בלוד.

במשטרה אומרים כי הרקע לאירוע נעוץ בסכסוך בין משפחות יריבות. כמו כן, במשטרה סבורים כי הרצח קשור לאירוע הירי היום במחלף נחשונים בכביש 6, בו עומאר אבו סעלוק בן ה-15 מלוד נרצח וצעיר נוסף נפצע באורח אנוש.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה יקיים הערב הערכת מצב בעיר לוד בשעה 18:30 יחד עם מנכ״ל המשרד ניצב (בדימוס) משה (צ׳יקו) אדרי, מ״מ המפכ״ל ניצב מוטי כהן ומפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד בשל מקרי האלימות החמורים שאירעו בתקופה האחרונה בעיר.

מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד התייחס לאירועים הפליליים: “משטרת ישראל מתמודדת משעות הבוקר עם רצף אירועים חמורים שמקורם סכסוך בין שני משפחות בלוד. רצח אחד באזור התעשייה בלוד ורצח נוסף בכביש 6 בו נרצח צעיר מהמשפחה השנייה.

כתוצאה מהמתיחות בשנים האחרונות נגבו קורבנות רבים. כתוצאה מכך, החליטה אחת מהמשפחות לעזוב ולעבור לכפר אחר באזור. משעות הבוקר חלק מהמשפחה הגיעה לאסוף ציוד ואף פנו לליווי משטרתי שהיה במקום מתוך חשש לחיי אדם. באזור מחלף חורשים, נפתחה אש על כביש 6 ברכב חולף שפגע אחד מבני המשפחה. מדובר ברצף אירועים חמור, והסלמה של ממש של שימוש לא חוקי בנשק בחברה הערבית.

חקירתם של המעורבים הוטלה על מחוז מרכז שתופעל בתיעדוף גבוה ומעצרם של המעורבים. כל היבטי האירוע יתוחקרו ויבדקו עד תום ונדע להפיק לקחים במקום . משטרת מחוז מרכז תתגבר את כוחותיה בעיר לוד לחיזוק הביטחון האישי של התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן