מפקד תחנת משטרת נתניה החדש: נצ”מ שרון מנור

היום (שלישי) התקיים בנתניה טקס החלפת מפקדי התחנה במעמד מפקד המחוז – ניצב אבי ביטון, סגן מפקד המחוז- תת ניצב דוד פילו, מפקד מרחב שרון – תנ”צ נתי גור ובמעמד חברי הספ”כ המחוזי והמרחבי. במהלך הטקס העביר מפקד התחנה היוצא – נצ”מ שמעון דהאן את הפיקוד על התחנה למפקד הנכנס – נצ”מ שרון מנור.

מפקד תחנת משטרת נתניה החדש: נצ”מ שרון מנור בן 53, מתגורר בנתניה ואב לאביעד.

נצ”מ שרון מנור מילא מגוון תפקידים במשטרה ביניהם תפקידי פיקוד במג”ב, מת”ח רחובות ובתפקידו האחרון מת”ח כפר סבא.

היום (שלישי) התקיים בנתניה טקס החלפת מפקדי התחנה במעמד מפקד המחוז – ניצב אבי ביטון, סגן מפקד המרחב – תת ניצב דוד פילו סגן מפקד המחוז, מפקד מרחב שרון – תנ”צ נתי גור ובמעמד חברי הספ”כ המחוזי והמרחבי.

במהלך הטקס העביר מפקד התחנה היוצא – נצ”מ שמעון דהאן את הפיקוד על התחנה למפקד הנכנס – נצ”מ שרון מנור.

כידוע, תחנת המשטרה בנתניה הינה התחנה הגדולה במרחב וחולשת על העיר נתניה בה קיימים שני אזור תעשיה, אצטדיון כדורגל, מרכז רפואי לניאדו ועוד. מפקד המחוז – ניצב אבי ביטון ציין בדבריו כי “משטרת ישראל הינה גוף המחבר בין כולם ולמען כולם. מעמד החלפת מפקד תחנה הוא אבן דרך בציון דרכה של תחנת משטרה ובחיי מפקד. מאות אלפי אזרחים נושאים עיניים לעבר המפקד והוא בשבילם משטרת ישראל כולה. הליך מינוי מפקד תחנה הוא מורכב ומוקפד ואתה שרון עמדת בכבוד בהליך זה עד לקבלת המינוי המיוחל.

“העיר נתניה גדלה בקצב מואץ והאתגרים העומדים בפתח מחייבים קשב של 24/7 על מנת לתת שירות מיטבי ותחושת ביטחון לאזרח כאשר התחנה עמדה בכבוד בכל האתגרים שעמדו לפיתחה. בתחנה קיימת שדרת פיקוד רחבה של שוטרים וקצינים העושים מלאכתם במסירות ורגישות, מעורבים היטב בחיי הקהילה ומהווים גורם משפיע בעיר. הפשיעה החמורה המנסה להרים ראש זוכה לטיפול בלתי מתפשר של יחידות התחנה, המרחב והמחוז”.

לנצ”מ שמעון דהאן אמר מפקד המחוז: “אתה קצין חכם, מסור ומקצועי שעובד עם הנשמה והלב. אני מבקש לאחל לך הצלחה בתפקידך החדש ומשוכנע כי תחזור למחוז בתפקיד בכיר יותר”, לנצ”מ שרון מנור, אמר: “אתה מגיע עם רקע של עשיה רחבה ומוכחת.
אני סומך עליך שתדע לנווט את התחנה להישגים נוספים”.

עוד הוסיף: “לכם השוטרים אתם הפנים הטובות והאמיתיות של המדינה, גאה בכם יום יום על עבודה קשה ומקצועית לצד גילוי מסירות, אומץ ומקצועיות. בשמי ובשם אזרחי המחוז – אני גאה בכם!”.

מפקד המרחב – תת ניצב נתי גור ציין כי “תחנת המשטרה הינה נק’ הקצה והזרוע הביצועית שעל גהן מונחת מדיניות המשטרה. תפקיד התחנה הוא לתת שירות תומך ומיטבי לאזרחים הנורמטיבים וכעת התחנה מחליפה קברניט. שמעון, פקודיך אומרים כי אתה איש של אנשים ובעל תעוזה – אני מצטרף לכל מילה. נהניתי מהעבודה איתך בכל רגע. נתניה קראטה!! שרון – בתפקידך כמת”ח כפ”ס הגעת להישגים רבים לצד התמודדות עם אירועים רגישים. אני בטוח ששניכם תמלאו את תפקידכם החדש עם המון נשמה ואמונה”.

מת”ח נתניה הנכנס – נצ”מ שרון מנור:

“היום אני מקבל עלי את פיקוד התחנה בהתרגשות גדולה. מאחורינו 36 שנות חברות רצופה וכעת אני נכנס לנעליך הגדולות. שוטרי נתניה היקרים – אחרי פיקוד על 2 תחנות אני מתייצב כאן בתחנה המתמודדת בהצלחה עם כל אתגרי הפשיעה בזכות רשות חזקה ותחנה עם שוטרים מצוינים. יחד נמשיך להעניק ביטחון וסדר לתושבי העיר. שמעון – מברך אותך שתעשה חייל ותעלה מעלה בפיקוד מג”ב. תודה על היותך מפקד אהוב ונערץ. אני מודה לממ”ז על האמון שנתת בי ואת הפקדת התחנה בידי. לך, הממ”ר אני מודה על התקופה בה התמודדנו יחד עם אתגרי תחנת כפ”ס. לכם, השוטרים אני מבטיח כי האימרה “השוטר במרכז” הינה דרך פיקוד עבורי, כך נהגתי וכך אמשיך לנהוג. אחרונים חביבים – משפחתי היקרה ומשפחת תחנת כפר סבא, תמיד תישארו חרוטים בליבי, אתם משפחה יקרה והמשאב היקר ביותר בארגון – “יחד ננצח”.

מת”ח נתניה היוצא – נצ”מ שמעון דהאן:

“היום אני נפרד מהתחנה לאחר 3 שנים של עשיה. ישנם 2 סוגי גיבורים, גיבור בגוף וגיבור ברוח. הראשון תלוי בגופו ובכוחו והשני בכיבוש יצרו, בהתנהגותו בקור הרוח ובתבונה. כשאני רואה את הגיבורים האמיתיים – שוטרי התחנה וקציניה, אני יודע שאתם גיבורי חז”ל וגבורת הרוח ניצחה את גבורת הגוף. אני מאמין בחיזוק והעצמת השוטר מתוך אמונה שעל ידי כך יקבל השוטר אחריות, יבין את חשיבות המשימה ויבצע אותה בצורה מיטבית. לפתחנו עמדו אתגרים רבים ובמיוחד לאחר אירועי 7.10 שהוכיחו את חשיבותה של משטרה חזקה מקצועית וכשירה. למרות הקשיים נשארתם אנושיים, בעלי תודעת שירות ולהוביל את התחנה להישגים רבים ומשמעותיים.

“במהלך תפקידי כמפקד נהגתי עפ ערכי היהדות וערכי המשפחה כפי שבאו לידי ביטוי במגילת העצמאות – מגינה יהודית לכלל תושביה ללא הבדל דת גזע ומין. אני משיר מבט אליכם שוטרי היקרים ואומר בביטחון – עמדתם במשימה! אוהב אתכם! אני מודה גם לעיריית נתניה והעומדת בראשה על שיתוף הפעולה, האכפתיות והתעניינותה הרבה בנעשה בעיר. לך הממז אני מודה על הבעת האמון ושיתוף הפעולה, זכיתי לשרת תחתיך ומאחל לך המשך עשיה פוריה. לממ”ר ולקציני המרחב, אני מודה על אוזן קשבת, העצה והאמון הרב שנתתם בי. שליחותי טרם הסתיימה וכעת אני אומנם מתחיל פרק חדש ומאתגר כמפקד מגב מרכז אך תמיד אנצור אתכם בליבי!”.

 

■ לקבוצת חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן