news08.net/ads.txt

מצוקת המסעדנים ובעלי האולמות | פרופ’ גרוטו: אין פתרון קסם – חתונות גדולות הפכו למוקדי הדבקה מאוד גדולים

המשנה למנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ איתמר גרוטו, אמר את הדברים בדיון שיזם היו”ר, ח”כ יעקב מרגי, על מצב תעשיית האולמות והמסעדות בעקבות הגבלות הקורונה. לדברי פרופ’ גרוטו: “לצערנו אנחנו רואים אירועים, במיוחד חתונות גדולות, שהיו מוקדי הדבקה מאוד גדולים. ביישובים שונים התחיל אירוע אחד כמו בדימונה או ביישובים הבדואים בנגב ובלוד, ההתפרצות החלה בגני אירועים שלא הקפידו על הכללים וגם במקומות שהקפידו על הכללים והייתה בהם קבוצה גדולה של אנשים”.

באשר למסעדות אמר גרוטו: “הקושי העיקרי הוא שלא ניתן לאכול עם מסיכה. בניגוד לתחבורה ציבורית או אפילו בתי כנסת, כשאנשים אוכלים אז מורידים מסיכות ויש סיכון משמעותי להדבקה. עשינו תו סגול, עם משרד האוצר הכלכלה ובעלי המסעדות ואולמות האירועים, אבל במקומות האלה נראה שהוא לא מתאים. במיוחד בגני אירועים ראינו שזה לא עובד. כרגע לצערנו אין לנו טכנולוגיה שיכולה למנוע או לצמצם הדבקה, כרגע אין פתרון קסם. הפעלנו תו סגול והשקענו בו מאמץ, אבל כרגע אנחנו במצב תחלואה שהחמיר ואמרנו שאם המצב יחמיר נאלץ ללכת אחורה. לצערי זה המצב ואני מקווה שכמה שיותר מהר נוכל לצמצם תחלואה ולחזור לפעילות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן