news08.net/ads.txt

בין 27 מצטייני מד”א לשנת 2021: ניסים ועקנין, תושב מיבנה

בין 27 המצטיינים שזכו לאות הוקרה על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה, בטקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי ניתן היה למצוא את שמו של ניסים ועקנין, תושב יבנה.

 

ועקנין – בן 22, בן שירות אזרחי בתחנת מד”א באשדוד ומשמש כנהג אמבולנס וחובש רפואת חירום. ניסים מבצע משימות רבות מעבר לתפקידו, מסור בצורה יוצאת דופן ואף לקח חלק במבצע החיסונים בקורונה. באסון במירון לקח חלק פעיל בטיפול בפצועים כאשר הגיע להר כבר בשעות הצהרים על מנת לסייע באבטחה הרפואית ומשכך היה גם בין הראשונים שטיפלו בפצועים הרבים ברגישות רבה. משמש דוגמא ומופת למסירות ומחויבות להצלת חיי אדם.

מנכ”ל מד”א אלי בין: “יכולותיו של ארגון מד”א מבוססות לא מעט על משאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים, שבעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים – הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים. אני גאה לברך את המתנדבים היקרים על הצטיינותם, בידיעה שמאחוריהם ישנם עוד רבים שיכולים להתגאות בהתנדבותם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן