מצעד דגלים מרגש לרגל יום ירושלים התקיים ברמלה

מסורת עירונית: מאות משתתפים צעדו ברחובות העיר, כשהם מניפים דגלי ישראל ושרים שירי ירושלים.

זו השנה השישית ברציפות שהגרעין התורני ברמלה המפעיל גם את מדרשת “עמיעד” מבית ארגון זהות, מארגן את מצעד הדגלים המסורתי בעיר לרגל יום ירושלים. מאות תושבים, בני נוער ומשפחות צעדו אמש (שלישי) יחד ברחובות העיר, כשהם מניפים דגלי ישראל ושרים שירי ירושלים, במטרה לחזק את הרוח ולהעלות את המודעות לחשיבותו של יום שחרור ירושלים. זאת בליווי המשטרה שסיפקה אבטחה נרחבת לאירוע.

השנה, מסלול הצעדה התחיל בשכונת עמישב, שכונה מעורבת של יהודים וערבים, אשר ספגה פרעות קשות במהלך פרעות “שומר החומות”. כמו כן, הוחלט להרחיב את המסלול ולכלול את שכונת קריית האומנים. הצעדה הייתה בליווי תלמידי הישיבה התיכונית “תפארת שלמה” רמלה ומשפחות הגרעין התורני, כאשר בנות השירות הלאומי של הגרעין התורני ארגנו לאורך הדרך תחנות הפעלה לילדים והפרחת בלונים.

מוטי אהרון, מנהל הגרעין התורני ברמלה, מסביר את חשיבות האירוע:

“הצעדה הזאת נועדה לחבר את התושבים והתלמידים ליום ירושלים, גם אם הם לא נמצאים בבירה עצמה. השנה, הצעדה הייתה גם בסימן הצדעה לכוחות הביטחון ותפילה להשבת החטופים. אנחנו רוצים להודות על הנס של שחרור ירושלים, ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו, לחזק את החיילים הגיבורים שלנו”.

אלי ליפשיץ, מנכ”ל ארגון “זהות”, מציין:

“הגרעין התורני ברמלה מהווה דוגמה ומופת לעשייה קהילתית וחינוכית המחברת בין תושבים מכל הזרמים והמגזרים סביב ערכי היהדות, הציונות ואהבת הארץ. מצעד הדגלים המרגש לכבוד יום ירושלים הוא רק דוגמה אחת לפעילויות הרבות שמובילים חברי הגרעין למען תושבי רמלה לאורך כל השנה”.

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק:

“ברמלה לא מוותרים על ירושלים! שלוש שנים אחרי פרעות יום ירושלים ברמלה וביתר הערים המעורבות – דגל ישראל נישא בגאון ברחובה של עיר, ותושבי העיר צועדים בקומה זקופה כראוי לעיר ואם בישראל. כה לחי!”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן