news08.net/ads.txt

מרבית חברי מועצת העיר רחובות: “נמשיך לעמוד לצד הקהילה הלהט”בית”; ומי לא חתם? | כל הפרטים בפנים

עיריית רחובות - מבנה העיריה

ביוזמת חבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אסף אל בר, התקבצו חברי מועצת העיר להעביר מסר ברשתות החברתיות ובאמצעים הטכנולוגיים על מנת להביע מחאתם כנגד דברי שר החינוך, רפי פרץ.

כזכור, בראיון שהעניק ל”ידיעות אחרונות” התייחס השר פרץ לשאלה מה היה עושה לו אחד מילדיו היה נולד עם נטייה מינית שונה, בהקשר לטיפולי ההמרה בהם הודיע בעבר כי הוא תומך. השר השיב כך: “הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל”.

יוזמה מבורכת, אסף אל-בר

**

“אנו חברי מועצת העיר רחובות מבקשים להביע שאט נפש מדבריו של שר החינוך רפי פרץ. אנו מבקשים להדגיש כי ערכי הסובלנות הנם נר לרגלנו ולא נרשה להדיר איש בשל זהותו המינית או המגדרית ונמשיך לעמוד לצד הקהילה הלהט”בית. מאבק שבו כל אדם, כל ילד וכל ילדה ירגישו שווי זכויות, ירגישו שהם יכולים לחיות ולגדול בביטחון ובכבוד. אנו קוראים למחנכים ומחנכות בעיר להעביר את המסר החשוב הזה לחניכיהם וחניכותיהם. בימים שבהם שר חינוך אומר דברי בלע שכאלה, חובתם של מחנכים להתגייס ולהבהיר – לא בבית ספרנו.

בנוסף לאל-בר, חתמו על מסמך גילוי הדעת ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, וחברי המועצה: איטל בציר-אלשיך, שאול צגהון, עו”ד קארין ברגינסקי, ד”ר רוני באום, אורית שרגאי, אווה גור, שאול צגהון, אבי קינד, עו”ד שמואל בר דאנזאן, רועי שרעבי.

לא צוינו כתומכים במסמך גילוי הדעת, כל חברי המועצה חובשי הכיפה – ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו בנצי שרעבי, אבי מוזס, אבנר אקוע, אמיתי כהן, שי קזיוף, גיא צור, עודד עמרם, פנחס הומינר ויו”ר האופוזיציה, עו”ד מתן דיל ואביב איטח. אסף אל בר מסר: “פנינו אל נציג מכל סיעה. כולל דתיים לאומיים. לא פנינו לחרדים אך פנינו לנציג של הבית היהודי, פנינו למתן דיל ופנינו גם לנציגים מהליכוד”. אל בר הוסיף: “חשוב להדגיש שהיזמה עצמה היא חוצת סיעות וכמה חברים וחברות היו מעורבים בכל התהליך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן