news08.net/ads.txt

מרגש | גני הילדים במועצה האזורית נחל שורק מצדיעים לשב”ס

ארבע קבוצות גני החובה במועצה לבסיס ההדרכה של שב”ס ”שערי אברהם” לרגל יום העצמאות לצפות בפרויקט מקסים שהופעל על ידי חניכי הקורס להצגת מיני אתרים בארץ ישראל – כאשר המיצגים נבנו על ידי חניכי הקורסים במקום ונבחרו מקומות המייצגים עבורם ערכים משמעותיים.

בין היתר: המפלצת בקריית יובל בירושלים כמסמלת את ערך ההשפעה והאומץ להביע דעה, נחל צפית המייצגת את ערך הרעות שהפגין צורי אלפי ז”ל, תחנת הרוח של מונטיפיורי המסמלת את ערך הנתינה, אנדרטת הנספים בכרמל המייצגת את ערך הגבורה והגנים הבהאיים המסמלים את ערך השיתוף והאחווה בין העמים. לילדים שהתקבלו בשמחה ומאור פנים על ידי חניכי הקורס הוצמדו מדריכים רבים שאפשרו מפגשים אישיים והסבר על המקומות המוכרים האלו.

לדברי מועצת נחל שורק, “היה מרתק לראות את השמחה של הילדים כשגילו אתרים מוכרים כמו המפלצת בירושלים. תודה מיוחדת לשמואל לביא, מפקד בסיס ההדרכה, על ההזמנה והאירוח, התכבדנו להעניק לו עציץ עם זית ננסי ומכתב תודה בשם המועצה והגנים תודה למנהלת הגנים במועצה טובה על היוזמה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן