מרגש: זהר בלום גייס כספים לפתיחת בית פרח החדש שנחנך במעמד ראש העיר רחמים מלול

בית פרח

בטקס מרגש נחנך בית פרח החדש

 המשמש בית חם עבור עשרות ילדים משכונת קריית משה אשר נהנים בו מארוחה חמה, חוגים מעשירים, הכנת שעורי בית פעילויות מיוחדות שחלקן אף מחוץ לעיר. האירוע התקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, אלון גלרון מנכ”ל פרח, יעל סלע מנהלת מח’ שח”ר, לבנה דוידי, מנהלת פרח השפלה-נגב צפוני, תורמים, חונכים, הורים וילדים. 

המשתתפים פתחו את הטקס בנטיעת שתיל ובגזירת הסרט בכניסה למקום. ראש העיר קשר בברכתו  את ערכי ט”ו בשבט עם ערכים אותם מנסים להקנות החונכים לילדים על מנת שיצמחו ויפרחו באופן המיטבי. סגן ראש העיר בלום, שאף גייס את הכסף הנחוץ לצורך שיפוץ המקום והכשרתו לצרכי הילדים, התרגש מכמות הילדים ‘הפרחים’ שמגיעים לבית פרח ושמע כמה הם נהנים מהפעילויות שמקבלים במסגרת זו.

מנכ”ל פרח, אלון גלרון, הזמין את ההורים לראות בבית פרח גם כבית עבורם. “אנו פועלים על פי העקרונות של חנוך לנער על פי דרכו ושכל ילד צריך אדם מבוגר שיאמין בו”, אמר.  הקשר האישי החם מעצים את החניכים ואת החונכים. בדבריו החמיא במיוחד למאמצים האדירים שמושקעים במקום ע”י בלום, יעל סלע וצוות הבינוי מאגף התחזוקה והודה לתורמים השונים. יעל סלע, מנהלת מחלקת שח”ר הזמינה את הילדים להעז ולחלום ולקדם הגשמתם בבית פרח הנעים והמזמין. בתוך כך יצוין כי שיתוף הפעולה המוצלח בין פרח לרשות, מוביל לתוצאות נפלאות והילדים הרבים המשתתפים מהווים את העדות לכך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן