מרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) נפרד לפני קצר מששת התאילנדים השבים מעזה, אשר שהו במתחם השבים.
ששת התאילנדים הגיעו אלינו לאחר למעלה מ-50 יום בשבי, במצב יציב וטופלו בימים האחרונים על ידי הצוותים הרפואיים, הסיעודיים והסוציולוגים.
היום, כאמור, נפרדו מהם צה"ל, מ. הבריאות, מ. החוץ והצוותים בבית החולים יחדיו בטקס מרגש בראשות ס. מנהלת המרכז הרפואי ד"ר עידית סגל והמנהל האדמנסטרטיבי של שמיר אילן יפתח ושגרירת תאילנד בישראל פנבאה צ'נדרראמייה.

סה"כ טופלו במתחם השבים בשמיר בעשרת הימים האחרונים 24 מטופלים: מתוכם 23 תאילנדים ופיליפיני. ביום רביעי חזרו למולדתם 17 תאילנדים והערב, כאמור ששת השבים האחרונים טסים חזרה לביתם בתאילנד במצב טוב.
◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










