news08.net/ads.txt

מרוץ נחל שורק ע”ש הדר גולדין ז”ל חוגג עשור. בתכנית האמנותית: חנן בן ארי, הכניסה לתושבי נחל שורק בחינם – בואו בהמוניכם!

מרוץ נחל שורק המסורתי של המועצה האזורית נחל שורק יתקיים השנה בפעם העשירית. נחל שורק מארחת את המרוץ מאז נפילתו של הדר גולדין הי”ד במבצע צוק איתן, לפני 5 שנים, כהוקרה לזיכרו ולמשפחתה של ארוסתו עדנה סרוסי המתגוררת בגני טל.

בחמש השנים הללו הנצחת הדר הפכה לחלק משמעותי המביא למירוץ גם מאות חיילי גבעתי המקבלים חולצה ייחודית בסגול.
בשנים עברו המרוץ התקיים בימי שישי של חול המועד לפנות בוקר בשלש הזנקות במקצים תחרותיים של 10, 5, 2 קילומטרים העוברים בטיילת מרהיבה המחברת בין כל יישובי המועצה. לאחר המרוץ התקיימה ברכת ראש המועצה אלי אסקוזידו, טקס ההכרזה על הזוכים במקומות הראשונים, חלוקת הגביעים ואירוע סיום מסכת.

השנה, לכבוד חגיגת העשור חברו יחד מחלקות הספורט והתרבות של המתנ”ס לקיים שילוב חדש ומרענן לרצים ולכל המשפחה. המרוץ יהפוך למרוץ ערב שיתחיל בהפנינג מתנפחים לילדים, 3 הזנקות ויסתיים בהופעה חגיגית ומלאה של חנן בן ארי. יכבדו בנוכחותם גם הוריו של הדר ז”ל – פרופ’ שמחה וד”ר לאה גולדין, ראש המועצה אלי אסקוזידו, הגב’ עידית סילמן, צוות הספורט, התרבות והבריאות במועצה.

17.10 יום חמישי | 17:00 | מושב בני ראם כרטיסים למרוץ ניתן לרכוש באתר רילטיימינג – ולהופעה באתר טיקליין. שימו לב: תושבי נחל שורק נכנסים חינם להופעה.

          

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן