מרכז הנוער “מקום בלב” נפרץ ורוקן מתכולתו. הנזק נאמד בכ-7,000 שקלים. המנהל, קובי זיאת: “בבת אחת הכל נגנב, לא ישברו אותנו”

“סניף ‘מקום בלב’ לצערנו הרב נפרץ ונגנב מתוכו ציוד בשווי 7,000 ש״ח”, כתב קובי זיאת, מנהל מרכז הנוער הממוקם בשכונת אושיות, בכרטיס הפייסבוק שלו, “הציוד שימש את חניכי הארגון, נערים מכתה ז’ עד י”ב שמוצאים בית חם בסניף היקר שלנו. את הציוד שנגנב לקח לנו להשיג במשך שלוש שנים ובבת אחת הכל נגנב, אנו מנסים עכשיו לגייס תרומות על מנת לרכוש את הציוד מחדש וכל מי שיכול לעזור יבורך, את הציוד אולי גנבו אבל את הרוח לא ישברו”.


הפתח לפריצה בסניף "מקום בלב רחובות"
הפתח לפריצה בסניף “מקום בלב רחובות”

מזה 17 שנים פועל בעיר מרכז הנוער ‘מקום בלב’ – OU ישראל המספק בית חם לנערים ונערות, בשילוב חוויה ערכית ופעילויות לאורך כל השנה. זיאת הוסיף: “אנחנו מלווים אותם ומכינים אותם לחיים, מרגילים אותם לראות דברים בעין טובה, ולרצות להתנדב, לעשות שירות משמעותי בצבא ולתרום למדינה. מאד לא נעים שמישהו החליט להרוס מפעל כל כך מיוחד”.

כעת, מנסים במרכז הנוער להשלים את הציוד שנגנב בעזרת תרומות ומקורות נוספים לרבות גורמים בעירייה, בהם סגן ראש העיר, מתן דיל, מחזיק תיק פרוייקטים, נוער וצעירים אשר לקח על עצמו לרכוש את כל הציוד מחדש. דיל אישר את הדברים ואמר כי: “ברגע שקראתי על הפריצה ברשת החברתית, הרמתי טלפון לקובי זיאת והודעתי לו שאני רוכש עבורם את כל הציוד שנגנב, המרכז חשוב מאוד עבור בני הנוער וחייב לחזור לפעילות תקינה בהקדם”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן