news08.net/ads.txt

מרמורקי או שערוקי? – הסוד של אייל גולן נחשף: צפו בלייב

במהלך החודש האחרון, אייל גולן מארח בביתו אמנים רבים בצל משבר הקורונה. אך אמש (שלישי) בלייב שנערך עם איתי לוי, נחשפו מספר פרטים שהמעריצים כמהים לדעת – האם אייל גולן באמת שערוקי?.

במהלך הלייב איתי לוי ביצע את השיר “ילדות של פעם”, ומספר כיצד השיר נולד. “האמת שהוא אצלי בארסנל כמעט 6 שנים. הייתי זמר סקיצות של אבי אוחיון ואסף צרויה, ואז נפתח פרויקט לזכרו של שמשון צור, ואז חיברנו את הכל”.

כזכור, שמשון צור, אביו של גיא צור חבר מועצת העיר רחובות כיום. שמשון היה יזם וקבלן בניין אשר בנה שכונות ופרויקטים רבים ברחובות ובכל רחבי הארץ. בנוסף כיהן כחבר פעיל במועצת העיר רחובות בשנים 2008-2011. שמשון נלקח בשיא עשייתו, בן 59 היה בלכתו.

איתי אף מוסיף שמילות השיר עברו שינויים במעט. “אני זוכר את הילדות לפני 30 שנה”, ושינינו ל- “לאצלנו בשכונה” כדי להמחיש את הזיקה לשכונת שעריים. אייל ששמע את דבריו של איתי, ציין ישר “מרמורק”. איתי לא נשאר חייב, “צריך לציין בפניי כולם, זמר העשור  נולד בשעריים”, אייל מצידו התגונן ” על הגבול, על התפר. אך אני חייב לומר זאת אחד ולתמיד, אמנם יש יריבות, אך בסופו כולנו חברים, זוהי מלחמה קרה במהלך העונה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן