מרשים: הפיצה הירושלמית LA PIEDRA דורגה כאחת ה-50 הטובות בעולם

חולצתו של שף סינקלר בלטב באירוע עליה הכיתוב BRING THEM HOME, וזאת כמובן, לקריאה להשבת 134 החטופים הנמצאים מאז ה-7 באוקטובר בשבי חמאס.

שנה שניה ברציפות: המדריך הנחשב בעולם הפיצות דירג את LA PIEDRA הירושלמית כאחת מ-50 הטובות בעולם

מדריך TOP 50 PIZZA, מגזין הפיצות הנחשב בעולם בסגנון איטלקי/נאפוליטני קיים את התחרות השנתית בטוקיו, במסגרתה דירג את מיטב הפיצות ברחבי העולם, ובחר זו השנה השניה ברציפות בפיצריה הירושלמית LA PIEDRA כאחת מ-50 הפיצריות הטובות בעולם בקטגוריית אסיה-פסיפיק, הקטגוריה בה פיצריה מישראל זכאית להתחרות, זו הפעם השניה שהמדריך שדירג את לה פיאדרה במקום ה-39, מדרג פיצריה מישראל, ושוב זו הפיצרייה הכשרה שמככבת במדריך.

במהלך האירוע היוקרתי שקיבץ לתוכו את מיטב הפיציולואים מרחבי העולם, נקרא לבמה אבי סינקלר, שף ושותף בלה פיאדרה וקיבל בצוותא עם שותפו יואל דרקסלר את התעודה הנכספת מהמדריך המכונה בקרב המומחים ״המישלן של הפיצות״ וכן חולצת שף של המדריך.

מה שבלט מאוד לבאי הטקס, הייתה חולצתו של שף סינקלר שעליה הכיתוב  BRING THEM HOME NOW, וזאת כמובן, לקריאה להשבת 134 החטופים הנמצאים מאז ה-7 באוקטובר בשבי חמאס.

שף אבי סינקלר:

״אנו, ב״לה פיאדרה״ שמחים וגאים להיכלל, זו השנה השניה ברציפות ברשימת הפיצות הטובות בעולם, גאים לייצג את ישראל וגאים שגם בתקופה קשה ומורכבת אותה כולנו חווים, יש גם רגעים עם בשורות טובות, יחד עם זאת, השמחה מאופקת.
אני מתרגש מהמעמד ומהאירוע המרשים. גאה שזכינו בתואר הנכסף ועל כך ששימרנו את איכות הפיצה שלנו. לצד הרגע המשמח, היה לנו חשוב מאוד להזכיר מעל הבמה המרכזית כי בעזה סובלים 134 החטופים ולקרוא לשחרורם לאלתר.
מבטיח לכולם כי אנו נמשיך לתת את הכבוד המירבי למוצר שאנו חיים, נושמים ואוהבים כל כך – הפיצה. תודה רבה לכל מי שבחר בנו.״

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן