news08.net/ads.txt

משה לוי: “החלטתי להתמודד לחברות במועצת קריית עקרון”

משה לוי (1)

לוי יתמודד בסיעת חצ בתנופה בראשותו של ראש המועצה חובב צברי. לדבריו התמודדותו נובעת “מתוך תחושת שליחות ציבורית ורצון עז לפעול לפיתוח הישוב למען התושבים, למען הילדים והנכדים של כולנו שכה יקרים לליבי”.

ביום רביעי שעבר נודע כי פעיל הציבור משה לוי, יו”ר הנהלת המתנ”ס בקריית עקרון, יו”ר הנהגת ההורים בבית הספר בן צבי ואיש צבא הידוע בפעילותו הוולנטרית, מתמודד למקום במועצה המקומית. “אני מאמין שתחת הנהגתו של ראש המועצה אוכל לשרת את הציבור נאמנה ולהוביל לשינוי שאליו מייחלים כל תושבי קריית עקרון”, ציין: “בשנים האחרונות נוכחתי בתנופה בה היישוב שלנו נמצא ואני יכול להעיד שיש לנו מנהיגות משתפת, ישרה, הגונה ושקופה, מנהיגות שחושבת על טובת התושב ויודעת ליישם את שליחותה”.

“אני מבקש את תמיכתכם להמשיך עשיה למען משפחת קריית עקרון”, הוסיף, “אני מביא איתי ארגז של כישורים ויכולות מתוך 36 שנים של שירות למען המדינה בצבא ומעשייה ציבורית ענפה”. מי שמיהר לברכו על הצעד היה כמובן צברי: “זהו יום חג בקריית עקרון, משה לוי מצטרף לצוות המנצח, איש ציבור מהמעלה הראשונה, מתנדב שכל כולו נתינה הראוי להיות חבר מועצה והנהלה ביישוב המצוין שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן