נאיביות זו המילה שמסכמת את המשחק של יבנה מול ביתר נורדיה. היום (שישי), במשחק שנערך באצטדיון העירוני ביבנה, הצהובים אירחו את הירושלמים במטרה ולנסות לחלץ את עצמם מהתחתית לאחר ניצחון גדול במחזור הקודם מול קרית גת. אך כנראה שמה שקרה בקרית גת היה מקרי בהחלט. החבורה של זוזוט חטפה גול בשלהי דקות הסיום משער של גובזה, אחרי מבצע אישי באגף שמאל. יבנה הייתה מסורבלת במחצית הראשונה ולא הניעה כדור כמעט, במחצית השנייה גם היא התחילה בגישושים מצד יבנה ונראה שהיא לא מפיקה לקחים.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








