news08.net/ads.txt

“נדקר הקורבן מספר פעמים והוא התמוטט במקום”: פוענח רצח יאשיהו בלום ז”ל

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחו את תיק רצח יאשיהו בלום בן 23 תושב עלי שאירע בתאריך 8/8/20 בסמוך לחוף הים בראשל”צ.

מהחקירה עלה כי בערב הרצח, הגיע אחד החשודים עם חבריו למסעדה בחוף הים בראשל”צ כשהוא מצויד בסכין אותה נשא על גופו. לפנות בוקר הגיעו המנוח וחבריו לרכבם שחנה בחניון הסמוך לחוף הים בראשל”צ, ובין החשודים לבינם התפתח דין ודברים אשר הוביל לאירוע אלימות בו תקפו החשודים את הקורבן וחבריו. במהלך תקיפתו נדקר הקורבן מספר פעמים והוא התמוטט במקום. החשודים נמלטו מהחנייה בשני כלי רכב, כאשר אחד החשודים הרים את מחסום החניה בידיו על מנת לאפשר את מעבר כלי הרכב.

הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. עוד באותו היום, עצרו בלשי ימ”ר מרכז בסיוע כוחות ממרחב שפלה במחוז מרכז של משטרת ישראל, תשעה חשודים במעורבות באירוע, שישה גברים ושלוש נשים.

בסריקות שערכו השוטרים בציר ההימלטות של החשודים נתפסה הסכין שבאמצעותה על פי החשד בוצע הרצח. מהחקירה עלה כי במהלך הנסיעה השליך אחד החשודים את הסכין מחלון הרכב. מעצרם של ששת החשודים (25,21,19,18,17,21) הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בראשל”צ וכן גם מעצר הבית של שלוש החשודות (17,22,20).

עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד ששת החשודים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן