news08.net/ads.txt

נחל שורק במענה קשוח כלפי גל הפשיעות שמתרחשות

אלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק, דואג לעדכן את תושביו על מערכת ביטחון רחבה שתתפרס במועצה, עקב גל הפריצות ומקרי הפשיעה שמתרחשים לאחרונה.

בתקופה האחרונה מחלקת ביטחון במועצה בשיתוף מחלקות נוספות שוקדות על שדרוג ושיפור המענה הביטחוני לתושבים תפיסת האבטחה שונתה משמעותית ומתייחסת לשלושה מעגלים מרכזיים:
כוח תגובה ,אמצעים טכנולוגיים ומוקד, שיתוף התושבים.

מעגל ראשון- כוח סיור איכותי יאומן ויוכשר למתן תגובה למגוון אירועים.

מעגל שני – אמצעים טכנולוגיים ומוקד ביטחוני* – מוקם בימים אלו מוקד שיאויש 24 שעות ע”י מוקדנים ומנהל מוקד.
המוקד ישלוט על אמצעים טכנולוגיים ומצלמות חכמות שימוקמו במרחבי המועצה במטרה להתריע ולאתר גורמים עוינים שמסתובבים במרחב המועצה במטרה לפגוע בביטחון התושבים.
לחצני מצוקה במוסדות חינוך יחוברו למוקד מערכת קשר ומערכות דיגיטליות נוספות יחוברו למוקד .המוקד נבנה במחשבה לתת שירות זמין לתושבים ולאפשר חיבור מערכות פרטיות של התושב.
והמצלמות תוכנתו כך שיכוונו על האזורים הבעייתיים ומתוך שמירה מקסימלית על צנעת הפרט.

מעגל השלישי – שיתוף שלכם התושבים למאמץ האבטחתי – ע”י דיווח מיגון אישי של הבתים, שיתוף ודיווח למוקד על אירועים חריגים במועצה באפליקציה או בטלפון למוקד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן