בכניסה לכביש 3540 המשופץ, המחבר בין קיבוץ גת לקרית גת, התקיים טקס גזירת סרט וחנוכת הכביש המחודש במעמד ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר, מנהל מרחב דרום בחברת נתיבי ישראל דן ברכה ובהשתתפות מהנדס המועצה הרצל אליעני, בעלי תפקידים במועצה ובנתיבי ישראל ונציגי היישובים גת, גלאון ובית ניר.
העבודות על הכביש המחודש ערכו מספר חודשים ובוצעו על ידי חברת נתיבי ישראל בעקבות פניות של המועצה להסדרת הכביש.
העבודות על הכביש שאורכו כ- 4 ק"מ, כללו: הרחבת הכביש לשני מסלולים בטיחותיים, יצירת שוליים בטיחותיים, הצבת תמרורים וסימני דרך, הסדרת מעברי מים וניקוזים, התקנת מעקות בטיחות וכמובן סלילה מחדש של כל תוואי הדרך.
ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר הודה למשרד התחבורה ולחברת נתיבי ישראל על ביצוע העבודה והקדמת לוחות הזמנים בתכנית העבודה השנתית ולמהנדס המועצה ולכל הצוות המקצועי על ליווי וסיוע במהלך העבודות. פתיחת הכביש המשופץ מקלה מאוד על תושבי המועצה ומאפשרת נסיעה בטוחה וקלה לכיוון קרית גת.
◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









