קבוצת הכדורסל אליצור יבנה גברה אמש (ראשון) בחוץ על גבעת שמואל, 49-91.
שחקניו של המאמן שלומי כהן שלטו במשחק ללא עוררין ודרסו את המקומיים.
ביום ראשון, 24.12.23 תארח יבנה בבית את הפועל חבל מודיעין (19:00, היכל רלף קליין, כניסה חופשית).
שלומי כהן, מאמן אליצור יבנה: "הגענו למשחק חוץ בגבעת שמואל בתחושה טובה, פתחנו את המשחק בצורה מאוד אגרסיבית. השחקנים היו ממושמעים וממוקדי מטרה מהרגע הראשון, עשינו ניצחון יפה והראש כבר לעבר המשחק הבא מול חבל מודיעין"

הרבו לקלוע: מלכוב 18 נקודות (6 שלשות, 100%!), גרינברג 18, קרבי 16, רום 15, מורדוך 8, חולי 5, הופמן 3, שינבוים, פרייבך, שיפר צאלי – 2 נקודות כ״א.
◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








