ניצל בזכות הצדקה | השף רני אלבז יצא מכלל סכנה

רני עבר ניתוח מורכב ומצפה לו שיקום ארוך | בני משפחתו מקיפים אותו כל העת. “תראי מה זה צדקה תציל ממוות, הקב”ה החזיר לו במזומן על כל המצוות והתרומות שלו”

אפשר להאמין לכך ואפשר שלא, אך עם עובדות אי אפשר להתווכח: צדקה מצילה ממוות.

זמן קצר לפני שאיש העסקים והשף הנודע רני אלבז, נפגע בתאונת דרכים באורח קשה, ניגש אליו אדם וביקש צדקה “לפרוכת בבית הכנסת”. אלבז לא היסס, מייד גייס את הסכום יחד עם שני חברים שהיו עמו – נתן לאותו האדם והמשיך לדרכו. הוא הגיע אל רחוב העבודה, ושם נפגע מרכב.

אתמול דיווחנו בחדשות 08 אשדוד כי איש עסקים מאשדוד שרכב על אופנוע נפצע בתאונה.

ממד”א נמסר כי בשעה 18:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב העבודה באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא באשדוד, גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

דניאל בוקובזה ראש סניף אשדוד ויצחק רוטנר חובש באיחוד הצלה מסרו: “מדובר ברוכב אופנוע (בן 40) שנפגע בזירת תאונה עם מעורבות רכב פרטי, בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים”.

מהר מאוד התפשטה השמועה על פציעתו של אלבז. מעבר לכך שהוא אחד מהתושבים האהובים באשדוד – הוא ידוע בתרומתו הצנועה לזולת, איש של צדקה ומעשים טובים, תמיד מחייך, תמיד חיובי וכשיקום על רגליו בוודאי יזרוק איזו בדיחה לאוויר על המצב ובעיקר יגיד תודה לאל.

בני משפחתו מקיפים אותו כל העת. “תראי מה זה צדקה תציל ממוות, הקב”ה החזיר לו במזומן על כל המצוות והתרומות שלו”.

רני עבר ניתוח מורכב בבית החולים ברגלו שנפגעה, וכעת מצפה לו שיקום ארוך. לדברי ליאור, אחיו, “ברוך ה’, הוא בסדר, יצא מהניתוח ועכשיו במחלקה, בעזרת ה’ יהיה בסדר”.

איחולי רפואה שלמה מאיתנו! ותודה לאל!

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: פרטי | מהתאונה - איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן