news08.net/ads.txt

ניצני האושר | בית הספר מרחובות שהפך לסטארט-אפ חינוכי: ב’ניצני המדע’ פותח משחק משפחתי העושה שימוש מעולם הפסיכולוגיה

“ניצני האושר”, הינו משחק משפחתי, אשר עושה שימוש בעולם התוכן של פסיכולוגיה חיובית – בבית הספר “ניצני המדע”, הושק לראשונה משחק מקורי, המסמל נדבך נוסף בתהליך הטמעת הייחודיות הבית ספרית יחד עם שיתוף פעולה יוצא דופן, של הנהגת ההורים והצוות החינוכי. 

המשחק פותח בשיתוף הנהגת הורים, ועדת אקלים חינוכי וצוות בי”ס “ניצני המדע”, זאת כחלק מהייחודיות הבית ספרית השמה דגש על אושרם, רווחתם הנפשית והרגשית של תלמידי בית הספר. במהלך השנתיים האחרונות הצוות החינוכי הוכשר ע”י “מיטיב” המרכז לחקר וליישום הפסיכולוגיה החיובית, של המרכז הבינתחומי הרצליה. המיומנויות שנרכשו מוטמעות בכל אורחות חייו של בית הספר ובייחוד  בשיעורי “שפת האושר” כמו גם, במסגרות הקהילתיות חברתיות.

דורית נדלר מנהלת ביה”ס: “המשחק הוא תוצאה של תהליך למידה מתמשך ומתחבר לאני מאמין הבית ספרי שלנו. אני גאה בתהליך המשותף של קהילת ההורים והצוות החינוכי  ובתוצר הסופי שיצרנו יחד. שיתוף הפעולה עם קהילת ההורים ממקסם את העשייה החינוכית בבית הספר ומניב תוצרים נפלאים. אני שמחה שאנו חלוצים ביצירת תוצר איכותי של שותפות בין הורים ומורים”.

סלי שוקרי יו”ר הנהגת הורים: “בתהליך פיתוח המשחק יצרנו אייקונים קליטים במטרה שישמשו להטמעת ‘שפת האושר’ על מנת לבנות שפה ייחודית לבית ספר ‘ניצני המדע’. המשחק משלב שלושה משחקים שונים המתרגלים שימוש ברגשות חיוביים. היה לנו חשוב שהשפה תהיה שפה גרפית ברורה, שתיצור חיבור של הילדים עם הממשק, תעורר סקרנות רגשית ותחשוף את הילדים לעולם הפסיכולוגיה החיובית”.

את המשחק ניתן לרכוש במזכירות בית הספר בעלות סמלית של 30 שקלים בלבד, כל ההכנסות לרווחת התלמידים ב”ניצני המדע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן