news08.net/ads.txt

נס ציונה: “מסדר כנפיים” לחניכי תנועת “כנפיים של קרמבו”

“מסדר הכנפיים” לילדי תנועת הנוער כנפיים של קרמבו בנס ציונה – אירוע השיא של תנועת כנפיים של קרמבו הפועלת בעיר זו השנה הרביעית.

באירוע המסורתי מתכנסת קהילת התנועה, שכיום מונה למעלה מ-150 פעילים, לגיבוש והיכרות עם מורשת התנועה. את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר וכן עמיתו ראש מועצת גן רווה מוני אלימלך.

תנועת כנפיים של קרמבו מכילה בתוכה בילדים בעלי צרכים מיוחדים וכן ילדים שסובלים מנכויות כמו מגבלות פיזיות / קוגניטיביות / מרחביות / חושיות / תקשורתיות, בגילאי 7-21, שאינם מתקבלים לתנועות הנוער האחרות מפאת נכותם והם חסרים חיי חברה.

‘כנפיים של קרמבו’ הוקמה במיוחד עבורם ומאפשרת להם לקחת חלק בפעילות חברתית כמו כולם תוך מענה על צורכיהם הייחודיים. היא משלבת אותם בעשרות סניפי התנועה ברחבי הארץ, בפעילות חברתית, שמותאמת ונגישה לצרכיהם. לרבים מהחניכים זוהי הפעילות החברתית העצמאית היחידה לה הם זוכים מחוץ לבית הספר וההזדמנות היחידה לקשרים חברתיים עם ילדים ובני נוער החיים ללא מגבלות. כמו בכל תנועות הנוער.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן