news08.net/ads.txt

נעמי גרינברג, תושבת גדרה: “אחרי שאחי נהרג בתאונת דרכים חיפשתי תרפיה ומצאתי את הפסיפס”

נעמי גרינברג מגדרה, איבדה את אחיה בתאונת דרכים לפני 20 שנים וחיפשה ריפוי בעיסוק. “לא הייתי מסוגלת לדבר עם פסיכולוג נחשפתי לסוגים שונים של אומנות כמו קרמיקה וציור עד שמצאתי את הפסיפס. הגעתי לזה מתוך שבר והתחלתי לחבר את החלקים השבורים מחדש למשהו שלם”.

תחילה עסקה בייצור ומכירה – מוצרים בעבודת יד שלה, ובהמשך פתחה סדנאות לימוד. “בסגר הקורונה הקדשתי מחשבה איך אני יוצרת מחדש והתחלתי לייצר ערכות. הפסיפס הוא התרפיה שלי אז חשבתי שיכול להיות גם של אחרים, בכל גיל. הרבה רוכשים ערכות לסבים וסבתות, לצד ערכות המתאימות לילדים”.

גרינברג היא אחת מתוך 150 בעלי עסק המציעים מוצרים כחול לבן ב-“ישראלים טובים” – מיזם מקוון חדש לעסקים שנפגעו מהמשבר הכלכלי. ב”ישראלים טובים”, שעלה לאוויר לפני חודשים ספורים, מאמינים כי התקופה הנוכחית מחייבת ערבות הדדית לעסקים המספקים פרנסה בישראל.

לחנות של נעמי גרינברג באתר “ישראלים טובים” – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן