news08.net/ads.txt

“נערות חזרו בוכות”: מי הסטנדאפיסט שחשף את ישבנו במהלך ההופעה?

ביום שבת בצהרי היום נערכה הופעה בפני חניכי שבט הצופים בצפון תל אביב. הסטנדאפיסט ירון ברלד הופיע בפניהם, אך אותם נערים והוריהם לא ציפו שההופעה תסתיים במפח נפש עבורם. כאשר ברלד שפך מים לעבר הקהל כחלק מההופעה, והקצין כאשר חשף את ישבנו, מה שעורר את זעמם של הנוכחים במקום.

דף הפייסבוק ירון ברלד

הקומיקאי ירון ברלד מוכר כאדם בעל הומור בוטה בכמה מובנים, בין אם זה בתוכניות שמשודרות בטלוויזיה (ארץ נהדרת) ובין אם זה במופעים בהם הוא לוקח חלק. אך בשבת, הקומיקאי כנראה הרחיק לכת, כאשר הוא הופיע מול אותם חניכים ולטענתם חשף את ישבנו ועשה תנועות בוטות. האמהות של הנערות סיפרו שהן חזרו הביתה בוכות מהמופע. על פי הסרטונים שרצים ברשת, נראה שברלד מצמיד את מכנסיו לקרטון או בקבוק שממנו נשפך נוזל לבן והחל לעשות תנועות בוטות.

לטענת ברלד, הוא מציין שהוא עושה זאת כל הופעה את “האינסטלטור המוגזם”, וכן הוא שופך חלב בהופעות. הוא ממשיך לציין שהוא אינו כיוון את איבר מינו לאף אחד, ולא עשה שום דבר לא חוקי ולא מיני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן