נפגשים עם חיילי וחיילות המילואים מקריית אונו

מילואימניקים/ות תושבי קריית אונו? העירייה מזמינה אתכם ואתכן להצטרף לסדנת חזרה לשגרה

השבוע, התקיים ערב ״חזרה לשגרה״ למשרתי ומשרתות המילואים ובני בנות זוגם/ן.

הערב הוא תוצר נוסף של שיתוף פעולה בין ארגון נט”ל ובין מחלקת הנוער והצעירים והאגף לשירותים חברתיים בעירייה, והינו חלק מהמענה העירוני הניתן כיום למשרתי המילואים בעיר.

את האירוע אירח מתחם “מיינדספייס” ואליו הצטרפה ראש העיר מיכל רוזנשיין, שאמרה לנוכחים והנוכחות: “המעבר מהחזית או משירות המילואים לשגרה הוא מורכב. אני מברכת על היוזמה ומברכת ומודה לכם ולכן הן על כך שבחרתם ובחרתן להגיע ויותר מכך על הבחירה לתרום למען החברה הישראלית.”

בהמשך  הערב התקיימה הרצאה שעסקה במתן כלים לעיבוד חוויות הלחימה וההתמודדות עם החזרה לשגרה, שהיווה טעימה קטנה מתוך הסדנה שתפתח כבר בשבוע הבא למשרתי מילואים החוזרים לקהילה.

את ההרצאה העביר תומר פורן, משרת מילואים פעיל, קרימינולוג קליני, מנחה קבוצות מנוסה של נט”ל והשתתפו בה כ-15 משרתי/ות מילואים ובני/ות זוגם.

מילואימניקים/ות תושבי קריית אונו? העירייה מזמינה אתכם ואתכן להצטרף לסדנת חזרה לשגרה.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לקישור

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן