news08.net/ads.txt

נפתחה תערוכת הציורים “PERSONA” של חנה עגור בספרייה העירונית בגדרה

ביום חמישי האחרון נפתחה תערוכת הציורים המרשימה של הציירת חנה עגור – PERSONA, בספרייה המקומית ע”ש ‘פרנקל’, ברחוב וייצמן 13 בגדרה. נעילת התערוכה: 7.3.2019. אוצר : דוד נאמן.

PERSONA של חנה עגור היא תערוכת ציורים שעוסקת בהתנהגות הפרט מול החברה והיחידים המקיפים אותו. הציירת, שציוריה הוצגו בהולנד ובמקומות שונים באירופה מציגה את סגנונה המיוחד לרבות התעסקותה בהתנהגות הפרט מול החברה והיחידים המקיפים אותו. בחיישניה המחודדים, מגלה האמנית את “אסטרטגיות” ההישרדות של האדם מול “האחר”.

תעוד נזקי נזילות מהשכן מעלי עפר דורון

שם התערוכה לקוח מהמונח PERSONA במשמש לתיאור מעמד חברתי או לתיאור מאפייני דמות ששחקן מגלם, קרי: לכל אחד מאיתנו יש את ה”פרסונה” שלו. בעבודות המוצגות בתערוכה האמנית מתארת את הרצון של האדם לכסות את עצמו ב”פרסונה”, מתוך הנחה שהמסיכה הזו – “הפרסונה”, תועיל ותגן עליו. יש לה, לציירת עגור ידע טכני, פרי ניסיון רב ובקיאות מעמיקה בתולדות האומנות אליהם מתווסף דמיון יצירתי, מעוף ומקוריות – כולם יחד יוצרים סגנון הייחודי רק לה.

עגור, ילידת הארץ, בוגרת החוג לתאטרון באוניברסיטת תל אביב, עבדה במספר תאטראות בארץ. משנת 1978 מציגה ברחבי אירופה ובפרט בהולנד ואף ניהלה גלריה משלה במרכז אמסטרדם. אל תפספסו ובואו להתרשם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן