news08.net/ads.txt

נתניהו לפני תחילת המשפט: “תופרים לי תיקים מופרכים והזויים”

רה”מ, בנימין נתניהו, נכנס היום (ראשון) לראשונה לבית המשפט המחוזי בירושלים על מנת לעמוד לדין באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

נתניהו פתח את דבריו. “אזרחי ישראל, מה שעומד למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם, להפיל אותי ואת מחנה הימין”, אמר ראש הממשלה. “למעלה מעשור שהשמאל לא מצליח לעשות זאת בקלפי, אז בשנים האחרונות מצאו פטנט חדש – גורמים במשטרה ובפרקליטות חברו לחבורת רק לא ביבי כדי לתפור לי תיקים מופרכים והזויים. המטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין ולהרחיקו מהנהגת המדינה למשך שנים רבות”.

לדבריו, “הניסיון להפיל אותי ואת הימין הגיעו לשיא בשנה האחרונה. חבורת ‘רק לא ביבי’ התערבו בגסות בבחירות אפריל 2019. הם עשו הכול כדי שלא אעמוד פה היום כראש ממשלה, אלא כראש ממשלה לשעבר, פוליטיקאי מובס. לכן, אני ניצב פה היום כראש הממשלה שלכם בגב זקוף ובראש מורם. אני דורש – גלו הכול, חשפו הכול. נציגי התקשורת רוצים לצלם אותי בבית המשפט כחלק ממסע התעמולה ‘רק לא ביבי’ שלא נפסק. אבל אני רוצה שהציבור יראה את כל התמונה וידע את כל האמת. הבקשה הראשונה שלי מבית המשפט – שקיפות מלאה. אני מבקש שהכול ישודר בשידור חי, רציף ולא מצונזר”.

“בשנים האחרונות גורמים במשטרה ובפרקליטות חברו יחד לעיתוני השמאל כדי לתפור לי תיקים מופרכים והזויים”, טען. “המטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין”.

הוא תקף את המפכ”ל לשעבר רוני אלשיך: “הוא טען בעזות מצח את הטענה השקרית שאני הוא זה ששלחתי את קצינת המשטרה שהתלוננה נגדו בגין הטרדה מינית. הם האנשים שהובילו את החקירות נגדי. החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שנגמרו בכתב אישום מופרך ותפור”. הוא המשיך: “אבל אתם הרבה יותר חכמים ממה שהחבורה חושבת עליכם ועלינו. נתתם לליכוד בראשותי יותר קולות ממה שמפלגה קיבלה אי פעם. הבעת אי אמון עצומה בהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן