news08.net/ads.txt

נתפס גונב מהמעסיקה, תבע זכויות בסכום של: של 100,000 ש”ח ויסתפק ב-8,500 ש”ח בלבד

אופיר לסרי יחצ

תביעת עובד לתשלום זכויות בסך 100,000 ש”ח, אשר 

לטענתו לא שולמו לו ע”י מעסיקתו הסתיימה בקול ענות חלושה כאשר קיבלה השופטת אסנת רובוביץ’ את הסדר הטיעון לפיו יסתפק העובד בתשלום כולל בגובה 8,500 ש”ח בלבד.

המדובר בעובד אשר לאחר 3 שנות עבודה אצל המעסיקה נתפס גונב ממנה חומרי בניין, הודה במעשה, הביע חרטה ופוטר בהליך סדור תוך שהנתבעת שללה ממנו את דמי ההודעה מוקדמתלאחר שפוטר הגיש העובד כתב תביעה נגד מעסיקתו בסך של 100,000 ש”ח שכלל במסגרתו פיצוי פיטורים שלא כדין, אי מתן הודעה מוקדמת, שעות נוספות, הפרשי שכר, פדיון ימי הבראה, קרן השתלמות, אש”ל, נסיעות, דמי חגים, חופשה, הודעה לעובד וכן הלאה.

אופיר לסרי יחצ

החברה הנתבעת שכרה את שירותיו של עו”ד אופיר לסרי, העוסק בענייני עובדים ובטחון סוציאלי. בכתב הגנה מפורט וממוסמך הנתמך בראיות, הוכיח עו”ד לסרי כי העובד ביצע עבירת משמעת חמורה, הפר את האמון שניתן בו, פגע בחברה וביצע מעשה גניבה בתכנון מוקדם. כהמשך ישיר לאלה העלתה הנתבעת בהגנתה טענת קיזוז ו\או השבה בסך של 74,000 ש”ח בגין רכיבי נזק שאינם ממוניים שנגרמו לנתבעת ממעשה הגניבה, עוגמת נפש, פיצוי בגין הפרת חובת האמון וחובת תם הלב כלפי החברה המעסיקה.

לאחר משא ומתן בין הצדדים ומשהבין התובע כי ידו על התחתונה, ויתר על מרבית טענותיו ובסופו של הליך יקבל סך של 8,500 ש”ח, המהווים חלק זעיר מזכויותיו, שכן את השאר הוא איבד.

לדברי עו”ד אופיר לסרי, המייצג את החברה, “יידע כל עובד כי גניבה מהמעסיק שלו – וגניבה בכלל – מהווה עבירת משמעת חמורה ביותר והמגמה של בתי הדין היום היא להחמיר עם עובדים שסורחים על ידי שלילת פיצוי פיטורים, שלילת הודעה מוקדמת, ובמקרים מסוימים גם מתן אפשרות להיפרע מנזקים שנגרמו עקב המעשה, בין אם הם ממוניים ובין אם לאו. אותו עובד שבמוחו עולה מחשבה כזו, שידע כי הוא ישלם גם ישלם על כל שקל שהוא גנב כפול ארבע וחמש ויפתח נגדו תיק פלילי שימנע ממנו לעבוד בהמשך חייו המקצועיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן