news08.net/ads.txt

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’ בפוסט זועם על הפלסטיני שאנס ילדה בת 7: “שיירקב בכלא למאסר עולם, וכמובן שיהיה מסורס לפני ובלי הרדמה”

המדינה כולה הזדעזעה מהפרשה שנחשפה אתמול ובמרכזה אונס ילדה בת 7 באזור בנימין על ידי פלסטיני שעבד במוסד חינוכי בניקיון ותחזוקה. עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש עיריית רחובות, לא נותר אדיש לפרשה, ופרסם רשומה מלאת זעם בחשבון הפייסבוק שלו.

“אני פשוט לא מסוגל להבין כמה רוע יש בבני אדם, ציין מרקוביץ’. “קורא ופשוט לא מאמין. ילדה בת 7(!) מה קורה לאנשים? שיירקב בכלא למאסר עולם, וכמובן שיהיה מסורס לפני ובלי הרדמה. אוי לבהמיות!”.

זועם, עו”ד יניב מרקוביץ’

כזכור, כתב אישום מזעזע הוגש לבית הדין הצבאי בעופר נגד הנאשם שהכיר את הקטינה במוסד החינוכי וטיפח איתה קשר, היה משוחח איתה ונותן לה ממתקים. על פי המשטרה, באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה. בזמן זה, הילדה בכתה וזעקה לעזרה, ורק לאחר שסיים הנאשם לבצע בה את זממו הוא שחרר אותה ללכת לביתה. נמסר עוד כי “משטרת ישראל תחקור בנחישות ותפעל ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את עברייני המין הפוגעים בילדים תמימים. ותביא לאיסוף ממצאים וראיות שיובילו למיצוי הדין בחומרה עם העבריינים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן