news08.net/ads.txt

סגן ראש העיר לשעבר, עמי פיינשטיין שצבע את החניות בפארק הורוביץ באדום-לבן: “כשאתה צריך לירות – תירה, אל תדבר, אני רוצה שכל המכוניות בפארק יחנו אצלי”

סגן ראש העיר לשעבר עמי פיינשטין החליט בוקר אחד לצבוע שכונה שלמה בכחול לבן – מדוע? בכדי שכל הסטודנטים והעובדים בפארק הורוביץ יחנו בחניונים שבבעלותו.

סטודנטים במרכז האקדמי פרס ברחובות ועובדים באלי הורוביץ גילו שכל החניות ברחוב הראשי נצבעו מכחול לבן לאדום לבן – ורבים מהם, בשל כך ספגו דוחות אלא שאף אחד לא שיער לעצמו כי מדובר בעצם בעבירה שעליה עבר דווקא פיינשטיין ולא עיריית רחובות. פיינשטיין, בעליו של מגרש החניה באזור ומספר מגרשים נוספים באזור מבטיח שיצבע חזרה לאדום לבן.

עמי פיינשטיין (צילום מתוך הפייסבוק)

“אני עשיתי ואמשיך לעשות עד שיהיה פה אדום לבן”, אמר פיינשטיין לערוץ 12, “בשבוע הבא אצבע עוד הפעם באדום לבן. הם צבעו בכחול לבן אני אצבע עליהם באדום לבן. אין לי אישור, שיתבעו אותי בבית משפט. כשאתה צריך לירות – תירה, אל תדבר. אני לא מסתתר מאחורי הגב. אני רוצה שכל המכוניות בפארק יחנו אצלי. זה אינטרס ציבורי שהכבישים יהיו ריקים ומהירים, וכולם יחנו אצלי, למה לא? אני לא מבין למה לא. למי יש את הכוח והזכות והסמכות להחליט שזה לא?”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן