סהר רווח: “אהיה ראש המועצה של כולם”

האם איש העסקים הממולח עשוי להחליף את יואל גמליאל בראשות המועצה? ימים ספורים לפני מועד הבחירות ניהלנו עימו שיחה אמיתית על התכניות לעתיד, על המועמדים ברשימתו ועל האהבה למושבה

כשיושבים עם סהר רווח (46,) רב סרן במיל’, איש עסקים מצליח ומי שהצליח להצעיד את מועדון הכדורסל של מכבי גדרה להישגים – לשיחה של אחד על אחד קשה שלא להבחין בדבר אחד ברור, רווח, שגדל וצמח בגדרה באמת אוהב ונושם את המושבה גדרה, כאשר מדברים איתו על הנעשה במושבה קורה משהו  אמיתי. האדם שמדבר בדרך כלל ברוגע ובשקט הופך לאדם אחר, כזה שהעיניים  שלו בורקות והלהט משתלט עליו. עושה רושם כי רווח הוא פוליטיקאי מזן אחר, מאילו שאינם עוסקים בדילים ועסקנות, כאשר מדברים איתו על תוכניות עבודה הוא מייד מתעורר לחיים ומתחיל לפרט את תוכניות העבודה שלו ובמרכזם החינוך והתרבות.

“יש שלושה דברים שאני מתכוון לקדם באופן מיידי בגדרה” אומר רווח, ” גדרה בהנהגתי לא תהיה עיר שינה, אני מתכוון להפוך את גדרה למעצמת תרבות, עם קולנוע, עם הופעות והצגות כאשר התושבים יהפכו לשותפים מלאים להחלטות, התושבים ירגישו מהר מאוד שמדובר במהפכה של ממש, אני מתכוון גם לעסוק רבות בפיתוח העיר. כולם מבינים שהגיע הזמן להסתכל לעבר השנים הבאות, הפקקים שהולכים ומרבים בגדרה יהפכו למצוקה של ממש אם לא נטפל בזה אני אקים מערך תחבורה חדש בישוב, החוסר במסלולי ריצה והליכה וכן בשבילי אופניים לא מתיישבים עם אופייה של המושבה שנושמת ספורט, אני מתכוון לטפל בזה”.

“הכי חשוב לי היום זה לקדם את מערכת החינוך במושבה, כי כיום ההורים משלמים הרבה וזוכים אומנם לתוצאות טובות, אני רוצה להוביל אותם לתוצאות מצוינות, לכן גם במהלך הקמפיין האינטנסיבי שעברנו השקעתי רבות ביכולת שלי להתיישב על כסא ראש המועצה ולהגיע עם מדיניות ברורה בתחום, גייסתי את מיטב המומחים בתחום החינוך ויחד כתבנו את תוכנית החינוך המקיפה ביותר שהייתה בגדרה, כאשר מלבד ההישגים שמתי דגש משמעותי גם על חינוך לערכים”.

ימים ספורים לבחירות, כיצד היית מגדיר את הסיכויים שלך?

“מצוינים! בשנה האחרונה עברתי בית בית, דלת דלת, ישבתי עם התושבים, שמעתי את המצוקות, הקשבתי להערות, הציבור צמא לשינוי אמיתי, והוא רוצה אחד משלהם, מישהו שגדל במושבה ואוהב באמת את המושבה, מישהו שלא עוסק בפוליטיקה הישנה והקטנה אלא מסתכל להם בעיניים ומוביל יחד איתם להישגים והצלחות”.

ומה מייחד אותך מול שאר המועמדים?

“הלב. אימי שוש מייזל-רווח היא בת גדרה וחינכה אותנו לאהבת הישוב, אני המועמד היחיד שגדל וצמח בגדרה ומבין מה זה להיות ילד במושבה שלנו, מה זה להיות נער במושבה שלנו. אני לא מבקש לגרש את גמליאל ולא להעיף את פינטו, הם שניהם שותפים חשובים לניהול המושבה, אני מבקש להוכיח שאפשר להנהיג מנהיגות מכילה ומשתפת, מנהיגות של ביחד שמונעת מאהבה למושבה, אני רוצה להכניס רוח חדשה ורעננה לדלתות הממסד ומתחייב כאן שאני מתכוון להיות ראש המועצה של כולם, אני בוודאי מודה לכל תומך ותומך שלי, ובוודאי שהייתי רוצה שכל התושבים יתמכו בי, אבל יום לאחר הבחירות כל זה לא משנה בכלל, הדלת שלי תהיה פתוחה לכל התושבים, אנחנו ניתן שירות לכל התושבים ונפתח את שערי המועצה עבור כולם”.

אין ספק כלל כי הרשימה של סהר רווח מורכבת מאנשים איכותיים, בעלי כריזמה, נוכחות, השפעה ומקצוענים אחד-אחד. על המועמדים ברשימתו אמר: “כאשר בחרתי את הנבחרת שתעמוד לצידי בהתמודדות עמדו לנגד עיני שני דברים, ראשית רציתי שיהיה מדובר באנשי המקצוע הטובים והאיכותיים ביותר ולא פחות מכך היה חשוב לי שיהיה מדובר באנשים שיהיו מוכנים לתרום מזמנם וממרצם עבור הישוב שלנו, אני שמח שהצלחתי להציג אנשים באמת מצוינים כמו חבר מועצת העיר אליאב מזגני שכבר הוכיח שטובת התושבים עומדת לנגד עיניו לפני כל דבר אחר. מיכאל בן שיטרית הוא ללא ספק מאנשי החינוך המובילים בישראל, בת-אל אלפרוביץ ואסתר מוגס שגם הן מצטיינות בתחום החינוך והילה נעים, אייל בורובין ודנה ליברמן רודריגז שכל אחד מהם מוביל בתחומו ומביא איתו ידע וניסיון רבים. זה גם המקום לקרוא לכל התומכים שלי להצביע עבור סיעת גדרה מתחדשת גם למועצת העיר, האותיות שלנו הם ‘יד’ וככל שיהיו יותר פתקים של הסיעה למועצה כך היכולת שלנו להוביל בלי סחטנות של סיעות קטנות תהיה גבוהה יותר”.

למה בעצם צריך להחליף את גמליאל?

“אני אומר תודה לגמליאל על דברים טובים שהוא עשה עד היום, אני לא נמנה על המועמדים שמציגים את הכל כשחור, אבל ללא ספק גמליאל של היום הוא אדם שחוק יותר ועייף הרבה יותר ולכולם ברור שמה שהוא לא הצליח לעשות בעשר שנים – חמש שנים נוספות בהנהגתו לא יוסיפו הרבה. אני מציג אלטרנטיבה אחרת, אני מציג תוכניות עבודה מסודרת, ראייה לעתיד המושבה וחדשנות, המושבה שלנו זקוקה לדם חדש ולחבורה צעירה ואיכותית של אנשים שיודעים לעשות דברים אחרת”.

האם יש מישהו שהוא עבורך מודל לחיקוי?

“אני משתדל שלא לחקות אף אחד, אני כל הזמן בחדוות יצירה וחדשנות וכך אני פועל, יחד עם זאת אני בהחלט מוקיר ומעריך את פועלו של רוביק דנילוביץ’ בבאר שבע שהצליח להפיח רוח חיים חדשה, ולעשות מהפכה של ממש בעיר שלו תוך זמן קצר. אני בהחלט מתכוון ללמוד את המודלים שלו וליישם את מה שמתאים לנו בגדרה”.

לסיום, מה החלום הגדול שלך עבור המושבה?

“אני לא מסוג אלו שחולמים, תמיד הייתי מאלו שמגשימים, ואני מתכוון להקים בגדרה את קאנטרי גדרה, מתחם ענק עם מרכז ספורט, בריכת שחייה מקורה, אולם ספינינג, חדרי כושר, ג’ימבורי, בתי קפה חנויות נוחות ועוד. אני גם אייסד את קייטנת ראש המועצה, קייטנה חווייתית במחיר שווה לכל כיס. אני הבטחתי לתושבים להקים את ההיכל לאומנויות הבמה – וכך יהיה, וכמובן שגולת הכותרת היא המושבה החכמה, גדרה בהנהגתי תהיה המושבה החכמה הראשונה בישראל. אני יודע שיש פסימיים שאומרים שזה בלתי אפשרי, אנשים פסימיים לא שינו דבר בחייהם, מבחינתי לא יכול ואי אפשר לא יעברו את פתח הלשכה שלי וגם לא יכנסו אל בניין העירייה, כשיש מטרה הדרך ליישם אותה היא החלק הפשוט יותר”.

התוכניות שלך מרשימות, אבל האם הם לא יפגעו בצביון המושבה?

“אנחנו נגדל ונישאר מושבה, בקסם הזה שמייחד את גדרה אף אחד לא יוכל לפגוע, כי גדרה זה קודם כל ולפני הכל האנשים המצוינים שבה, האנשים האכפתיים שמכירים אחד את השני ונכונים תמיד לעזור ולסייע האחד לשני, אין סיבה שפיתוח חזות המושבה והפיכתה למושבה של חינוך ותרבות תפגע בצביון הכל כך מיוחד שלנו”.

מה לדעתך יכריע את הבחירות?

“אחוז ההצבעה, ככל שיבואו יותר להצביע כך בוודאות יצביע הרוב החופשי, זה שאין לו אינטרסים צרים, זה שרוצה שינוי אמיתי במושבה ויודע שזה בהישג יד. אני קורא מכאן לכל התושבים, לכו להצביע! יום הבחירות הוא יום חופש במשק ומי שלא מגיע להצבעה מעניק את הזכות לקבוע את עתיד המושבה לגורמים שלא באמת אכפת להם ממה שלנו כתושבים חשוב ביותר. הדבר הנוסף שיכריע את ההצבעה הוא הלב של התושבים, יש בנו אהבה והיא תנצח. אני יודע שמה שמשותף לתושבים ולי הוא האהבה האמיתית לכל שביל ולכל רחוב במושבה זה דבר שאי אפשר לנצח אותו”.

(צילום: אתי פריד)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן