סופה של תקופה: אביב איטח סיים את תפקידו בעמותת צער בעלי חיים: “עלי להתמקד ביעדים החדשים”

אביב איטח

באסיפה של צער בעלי חיים, שהתקיימה הערב (שני) בסניף רחובות, סיים אביב איטח, את תפקידו בעמותה.

“התנדבותי למען העמותה במשך חמש שנים לימדה אותי הרבה על רגש, חמלה ושיש הרבה מאוד אנשים שהנושא הזה בראש סדר העדיפויות שלהם”, כתב איטח בדף הפייסבוק שלו, “אפשר להבין. בין טלפונים מהבנקים והמציאות היומיומית הקשה של עמותות בעלי חיים בישראל ושלנו בפרט, היה גם לראשונה כרטיס כניסה לוועדת תמיכות ומענקים של עיריית רחובות ב2011, בין פתיחת חוג ראשון לאילוף כלבים, קמפיינים של התרמות וימי מעשים טובים והרבה חברים טובים באמצע הדרך ושרון לוינגר אחד, יחיד ומיוחד”.

איטח הסביר את סיבת הפרידה: “עלי להתמקד ביעדים והמטרות החדשים והסופר חשובים שהצבתי לעצמי ולנו למען עתיד טוב יותר. אני רוצה לברך את חברי הועד החדשים והעומדת בראשם עדי הרפל שאני משוכנע שיוכלו לתת הרבה יותר מזמנם באופן אקטיבי, פעיל ורציף. אהיה שם למען העמותה החשובה הזו בכל דרכי הציבורית”.

בתוך כך יצוין כי איטח מתמודד בימים אלו לתפקיד נשיא התאחדות הסטודנטים הארצית – על כך הודיע בשבוע שעבר. הבחירות יתקיימו ביום חמישי, 12.1.17. איטח, סטודנט לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני במרכז האקדמי פרס הגיש מועמדות מתוקף תפקידו כיו”ר לשעבר באגודת הסטודנטים של המוסד ושעוד לא מלאה שנה לסיום תפקידו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן