news08.net/ads.txt

סורפרייז בניחוח פוליטי | רועי שרעבי הופתע לכבוד יום הולדתו ה-50, בכירי הפוליטיקאים מהליכוד התייצבו בשפיגל

בטיימינג מושלם של בחירות – גם אם מדובר בפעם השלישית – נערך אירוע עמוס בפוליטיקאים, בעיקר מסיעת הליכוד. האיוונט: מסיבת הפתעה לרועי שרעבי, שציין לא מכבר יובל שנים. בזה אחר זה הגיעו אל ה”שפיגל” בפארק המדע ברחובות כל בכירי הליכוד, הסיעה עמה מזוהה שרעבי, חבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק הספורט. חתן השמחה נכנס למקום ההומה בדיוק בשעה 22:00, הזיקוקים הודלקו והחגיגה החלה רשמית.

השתתפו בבירט’דיי הקולגות עו”ד יניב מרקוביץ’ – סגן ראש העיר וד”ר רוני באום, חברי המועצה עודד עמרם ואיטל בציר-אלשיך. אגב, המסיבה נערכה ביוזמתן של אירית ענקי, העוזרת האישית של שרעבי ובת-אל זכריה. רעות, אחותו של חתן השמחה דאגה לעוגה מפנקת.

עוד הוזמנו: עופר עיני ורעייתו, מנכ”לית שחר און, הילה קניסטר בר דוד, מנכ”ל הקאנטרי אריה אור, ראש העיר רחמים מלול, אח”מים מן ההסתדרות והפוליטיקה הארצית. אומרים שהיה שמח, שיהיה במזל טוב!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן