news08.net/ads.txt

סטודנטים תושבי רחובות? עיריית רחובות מחלקת כ-500,000 ₪ מילגות קהילתיות

עיריית רחובות, באמצעות מרכז הצעירים העירוני -הפלטפורמה,  תעניק לכ-250 סטודנטים מלגה על סך 2,000 ₪ , הכוללת 30 שעות פעילות בקהילה במסגרת  60 ארגונים ועמותות. ההרשמה תיערך באופן מקוון בלבד בין התאריכים 24.11-3.12 באמצעות אתר האינטרנט של הפלטפורמה. ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות משקיעה בעתיד של העיר באמצעות חלוקת מלגות רבות לסטודנטים תושבי העיר. לעיר המדע והתרבות חשוב מאוד לתמוך בצעירים וצעירות תושבי העיר ברכישת השכלה ובניית עתידם”.

עיריית רחובות , באמצעות מרכז הצעירים העירוני- הפלטפורמה וגופים נוספים, מחלקת לסטודנטים מלגות רבות. בימים אלה יוצאת לדרך תוכנית המלגות הקהילתיות בפעם הרביעית, שבמסגרתה תחולקנה מלגות בהיקף כולל של כ- 500,000 ₪ לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. 

תוכנית המלגות הקהילתיות פעלה בעיר בשלוש השנים האחרונות במטרה לעודד סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול  בקהילה תמורת מלגה עירונית. הסטודנטים הזכאים ישתלבו בכ-60 ארגונים שונים הפועלים בעיר רחובות, העוסקים בליווי משפחות, ילדים, אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, חלוקת מזון לנזקקים, קידום פעילויות לחברה ועוד. 

הסטודנטים יהיו זכאים למלגה על סך 2000  ₪, עבור 30 שעות פעילות בארגון . ב- 24.11.19 תיפתח ההרשמה לתוכנית “המלגות הקהילתיות”, והיא תיערך על בסיס מקוון בלבד. 

ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות משקיעה בעתיד של העיר באמצעות חלוקת מלגות רבות ע”י הפלטפורמה, פורום הנשים רחובות ועוד. לעיר המדע והתרבות חשוב מאוד לתמוך בצעירים וצעירות תושבי העיר ברכישת השכלה ובניית עתידם.  המלגות מחולקות תוך תרומה משמעותית לקהילה, אשר מעניקה בחזרה לעיר ממרצם ומיכולותיהם של הסטודנטים”.

חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר: “המלגות הקהילתיות מטרתן, כמובן, לתמוך בסטודנטים ובהשכלה הגבוהה בעיר, כחלק ממערך נרחב של מלגות והכוונה שאנו מציעים לסטודנטים וצעירים בעיר. אולם נדבך לא פחות חשוב הוא החיבור לעיר שלנו דרך התנדבות. כאשר הסטודנטים מתנדבים הם זוכים להכיר את העיר ולהיות משמעותיים בעיר, להיות משמעותיים לתושבים, להשפיע ולשנות. זו הסיבה בשלה הגדלנו השנה את היקף שעות ההתנדבות הנדרש, כדי לאפשר פעילות ותרומה משמעותיות וכדי לעודד את גופי ההתנדבות לקלוט את הסטודנטים והסטודנטיות המופלאים שלנו”.

אורלי הלל, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה:“תוכנית המלגות הקהילתיות, הפועלת זו השנה הרביעית, מוכיחה את עצמה. הביקוש גובר הן מצד הארגונים והן מצד הסטודנטים. אנו שמחים להיות גורם המחולל שינוי, מסייע לסטודנטים בתשלום שכר הלימוד, ומעודד אותם למעורבות בקהילה. אני ממליצה לסטודנטים להכנס לאתר שלנו עוד טרם ההרשמה, על מנת לקרוא את התקנון ולהתארגן עם המסמכים אותם הם  יצטרכו להזין בעת ההרשמה. כאשר המסמכים זמינים, תהליך ההרשמה אורך כחמש דקות בלבד”.

תנאי סף להגשת הבקשה: סטודנטים בגיל 18-35 , תושבי רחובות על פי תעודת זהות (לפחות מ 1.11.18),  הלומדים באחד המסלולים הבאים: תואר ראשון מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א’, תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר א’, לימודי הנדסאים או סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א’.  

כל סטודנט העומד בקריטריונים יוכל להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה, ולבקש להשתבץ לפעילות המוצאת חן בעיניו. אין צורך להמציא טפסים ולהגישם ידנית. מערך המלגות העירוני הנו אינטרנטי, וניתן להירשם דרך המחשב או באמצעות הטלפון הנייד.  ההרשמה כוללת מילוי פרטים של הסטודנט וכן את העדפותיו למקום ההתנדבות.

עם סיום ההרשמה ב 3.12.19, יתבצע בירור הזכאות של כל סטודנט. סטודנט שימצא זכאי  יעודכן בשיבוצו לארגון, ויתבקש לבצע את הפעילות, בהתאם לדרישות הארגון. 

פרטים נוספים והרשמה לתוכנית המלגות ע”י רישום בטופס מקוון באתר מרכז צעירים הפלטפורמה  www.haplatforma.org.il בין התאריכים  24.11.19-3.12.19.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן