סיום קורס יזמות עסקית, חברתית ותיירותית ברמלה

הקורס נתן למשתתפים בו ארגז כלים לפתח מוצר תוכן בעזרת עזרים מעולם התיירות, סטוריטלינג, פיתוח עסקי ושיווק.

השבוע נערך  בקמפוס “נבון” ערב סיום חגיגי של הקורס ליזמות עסקית חברתית תיירותית של עמותת יזרעאקס בניהולו של נתנאל אפק, מנכ”ל העמותה בשיתוף פעולה עם עיריית רמלה: אגף הרווחה, מחלקת קליטה ומנהלת התיירות וקרן רמלה.

הקורס החל בחודש נובמבר ונתן למשתתפים בו ארגז כלים לפתח מוצר תוכן בעזרת עזרים מעולם התיירות, סטוריטלינג, פיתוח עסקי ושיווק. כל אלה דרך התבוננות על הסיפורים האישיים שלהם. המשתתפים קיבלו הכשרה קבוצתית, מנטור אישי, צילומי תדמית ומעטפת שיווקית.

בערב הוצגו 17 תוצרים של כל המשתתפים בקורס. כל משתתף הציג את המוצר שלו: סדנה, הרצאה, אירוח ביתי, סיורי שוק ועוד.

הערב היה מרתק ומרגש והורגשה הייחודיות של כל אחד ואחד מהמשתתפים. כל המיזמים והתוצרים מיועדים להשתלב במסגרת הפעילות העירונית ולתת מענה לתושבי העיר, למבקרים והתיירים.

את הקורס ריכזו הילה נחמן, שאחראית גם על פרויקט ״עסקיות רמלה״ וערכה את הגיוסים ואת הראיונות וליוותה את המשתתפים עד שיצאה לחופשת לידה ובלה איסקוב, שהחליפה אותה בחודש האחרון של הקורס.

מנהל אגף הרוווחה והשירותיים החברתיים, אייל קהלני בירך את המשתתפים וציין כי אין ספק שכל אחד מהמשתתפים עברת דרך ומסע אישי משמעותי ומיוחד. “הצלחתכם היא הצלחת העיר. מרגש לראות שהתגבשה קבוצה מגוונת המשקפת את הפסיפס האנושי של רמלה עיר עולם. יישר כוח ובהצלחה”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן