news08.net/ads.txt

סילבסטר בתל אביב? זה לחלשים: מסעדת ערמונים המיתולוגית סופרת לאחור

במסעדת ערמונים, שעשתה את הקאמבק של השנה ופתחה את שעריה מחדש בריזורט היוקרתי דרים איילנד, כבר נערכים לספירה לאחור. בערב השנה האזרחית החדשה תקיים מסעדת הקונספט מסיבת סילבסטר סוערת ותציע תפריט סגור Fixed-Price לצד בר קוקטיילים מתוקים לשדרוג המצב רוח. מיד עם שלב הקינוח, יעלה לעמדה DJ אנרגטי שיהפוך את חלל המסעדה למועדון ריקודים סוער שיגרום לכל הנוכחים להוריד את הקלוריות.

התפריט המיוחד שנתפר במיוחד לערב הסילבסטר יכלול בחירה של מנות ראשונות כמו בריוש מדליוני כבד אווז מצופה פונדו שוקולד לבן לימוני בונדק אגוזי לוז פרחי מאכל ושברי מרנג פטל, סביצ’ה פאנה פורי מומלא טונה אדומה עטופה ליים צנונית ברסט בוטנים מטוגנים קיווי ובצל ירוק מונחים על איולי ספייסי, פרחי קישוא ממולאים בשר טלה פיקנטי עם נגיעות קונפי עגבניות  על מצע טחינה ספייסי. בגזרת העיקריות צפויות מנות משובחות כמו פילה לוקוס לימוני עטוף שמן זית על מצע ריזוטו ומיקס פטריות שיטאקי ושימאגי מוקפצים ביין לבן חצי יבש שרדונה מכרם קצרין או טורנדו רוסיני נתח פילה בקר מזן שרלואה ומעליו כבד אווז עטופים רוטב יין ודובדבני אמרנה מונחים על מדליון אננס מקורמל ואצבעות אספרגוס עטופים ליים ושמן זית משובח.

מחיר ארוחת סילבסטר בערמונים: 650 ₪ לזוג (כולל קינוח סילבסטר מיוחד + כולל שתיה קלה ויין). חבילות מיוחדות למשלבים את ארוחת הסילבסטר במסעת הקונספט ערמונים עם בילוי יומי בריזורט הכולל טיפולי ספא ושימוש בכל מתחמי הריזורט במחיר חד פעמי של 690 ₪ לאדם.

צילום: איתי וכזמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן