news08.net/ads.txt

“סמים, זונות ועבירות פליליות” | הבלגאן בין חברי המועצה נמשך | רועי שרעבי שלח כתב ההגנה לאביב איטח שתבע אותו בגין לשון הרע – כל הפרטים

חבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי הגיש לפני זמן קצר (ראשון) באמצעות עורך דינו, אורי קינן, את כתב ההגנה לתביעתו של חבר האופוזיציה אביב איטח. כידוע, לפני כחודש וחצי הגיש איטח תביעת לשון הרע, באמצעות עו”ד אלדד אהרוני, בסכום של רבע מיליון שקלים בטענה שהוציא עליו דיבה בישיבת מועצה ולאחר מכן באמצעות הדואר האלקטרוני.
לפי כתב התביעה, בישיבת המועצה שנערכה בנובמבר 2019,  אמר שרעבי שאיטח “מקדם עסקים כשהוא מזמין נערות ליווי עושה קוק”. בישיבת מועצה אחרת, כך על פי כתב התביעה, שרעבי ביקש לתקן את הפרוטוקול, אמר שהיו דברים שלא היו ולא נבראו, וכי הוא מתנצל. איטח נענה לשלום הבית באמצעות שליחים שגישרו, אולם באופן זמני.
מה שעורר את זעמו ובעקבות כך החליט לפנות לערכאות משפטיות הוא מייל שנשלח בנובמבר 2020 בתפוצה רחבה ובה נכללו ראש העיר, חברי מועצה, מבקר המדינה שרים ובכירים נוספים – בו ביקש לקבל לידיו מסמכים שונים, לרבות החלטות בוועדות הנחות ארנונה, מתוקף סמכותו כחבר מועצה. שרעבי השיב במענה למייל: “אני מבין שאתה באופוזיציה אך בבקשה, אתה מתחיל להיות ליצן החצר של מועצת העיר… לדעתי חשוב מאוד שתלך לאבחון אם אתה צריך טיפול נפשי”. המייל הזה הגיע לכלל התפוצה. בהמשך שרעבי ציין גם פרשייה שבה הייתה מעורבת “בחורה תמימה ומדהימה”, לכאורה.
הסיפור הזה רחוק מלהסתיים. שרעבי רכש את שירותיו של עו”ד אורי קינן, המוביל בישראל גם בענייני לשון הרע, אשר הגיש בשם מרשו כתב הגנה מפורט בן 65 עמודים. להלן עיקר הדברים:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן