עובדי המועצה עברו הכשרה להתמודדות עם מצבי אובדנות ומצבי סיכון

המועצה המקומית גן יבנה מבצעת הכשרות שונות לעובדיה על מנת להקנות להם כלים שיסייעו להם בעבודתם השוטפת ובמתן מענים לציבור התושבים. 

במסגרת זו, ביום שני האחרון (9.9) התקיים כנס מיוחד לכל עובדי המוקד העירוני 106, הפיקוח והשיטור העירוני שבו הועברו תכנים בנושא אובדנות במסגרת התכנית הלאומית למניעת אובדנות של משרד הבריאות. במסגרת הכנס שהובל על ידי מנכ”ל המועצה, אילן סויסה, אורית מועלם ממשרד הבריאות ורינה כבתי ממחלקת הרווחה במועצה, התקיימה הרצאה בכדי להעניק לבעלי תפקידים אלו כלים שיסייעו להם באיתור והתמודדות עם מצבי אובדנות ומצבי סיכון נוספים. המטרה הנה להפוך את עובדי המועצה ל”שומרי הסף”, להכשיר אותם לזיהוי סימני אובדנות בקהילה ולמנוע אותם. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “חשוב לי מאד שלעובדי המועצה במחלקות שנמצאות בקשר הכי הדוק עם התושבים ומעניקים להם שירות מסביב לשעון יהיו כלים להתמודדות עם מצבים שונים כולל מצבי סיכון. אנו ממשיכים להכשיר את עובדי המועצה ולהעניק להם כלים מגוונים בכדי להמשיך ולשפר את השירות שניתן לתושבים בכל תחומי החיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן