news08.net/ads.txt

עוד נשוב לשם: מציינים את יום גוש קטיף במ.א נחל שורק עם השר רפי פרץ

כב’ שבט, היום ציינו את יום גוש קטיף במעמד שר החינוך הרב רפי פרץ, ראש המועצה אלי אסקוזידו, יו”ר מרכז קטיף מוכי בטר ומכובדים נוספים.

היום התחיל בישיבת צביה קטיף שביד בנימין שהוקמה על חורבות ישיבת צביה בגוש קטיף, משם המשיכו למושב גני טל שאירח את תלמידי תיכון המר ברחובות. לשם גם הצטרף גם השר רפי פרץ שסיפר על חווייתו מגוש קטיף כמי שפונה עם משפחתו מהיישוב עצמונה.

השר פרץ נכח גם בטקס בבית ספר ברויאר יד בנימין שם מתגוררות משפחות רבות שגורשו מיד בנימין. דברים שאמר אלי אסקוזידו ראש המועצה: “מועצה אזורית נחל שורק קלטה לאחר הגירוש 450 משפחות שפונו מיישובי הגוש והקימה אותם מחדש ביישובים החדשים גני טל ונצר חזני. “בלילה אחד הכפילה המועצה את מספר התושבים, אנחנו רואים בכם משפחות מגוש קטיף פיקדון זמני מתוך תקווה לשוב ועד אז אנחנו גאים בכם ומחבקים ומחזקים אתכם”.
ראש המועצה אלי אסקוזידו שיתף את התלמידים בתחושות שליוו אותו בתקופת הגירוש ובמשימה שלקח על עצמו כראש מועצה קולטת והתקשה לעצור את הדמעות כשילדי המפונים הציגו בפניו בית משפחה בגוש ובית במועצה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן