עיריית ירושלים החליטה להפסיק ההתקשרות עם מינהל קהילתי גוננים

העירייה תקים ועדת היגוי שכונתית שתורכב מתושבים, נציגי העירייה וגורמים מקצועיים.

עקב התנהלות לא תקינה: עיריית ירושלים הודיעה על סיום ההתקשרות עם מינהל קהילתי גוננים. לא תהיה פגיעה בתושבים

עיריית ירושלים הודיעה על סיום ההתקשרות עם מינהל קהילתי גוננים, בעקבות המצב המעורער של התאגיד והתנהלותו הלא תקינה.

במכתב ששיגרה העירייה למינהל הקהילתי, הובהר כי אין בכוונתה להאריך פעם נוספת את ההתקשרות עם המינהל וכי עליו להיערך להפסקת ההתקשרות החל מה-30 באפריל 2024. זאת בהמשך להתנהלות משפטית הנערכת בימים אלה מצד החברה למתנ”סים (שמספקת את המעטפת המקצועית למינהל הקהילתי) לבין מינהל קהילתי גוננים.

העירייה תמשיך לספק את כל השירותים העירוניים והשכונתיים לכ-30 אלף תושבי גוננים, הכוללים שירותי מעונות, פעילויות תרבות ופנאי, פעילויות קהילתיות לגיל השלישי, תוכניות לילדים ונוער, שירותי תברואה וגינון ועוד. העירייה גם תפעל להבטיח את המשך תהליכי הבינוי וההתחדשות העירונית בשכונה ותאפשר לתושבים להשמיע את קולם בנושא זה.

העירייה תקים ועדת היגוי שכונתית שתורכב מתושבים, נציגי העירייה וגורמים מקצועיים. הוועדה תהיה אחראית על ניהול השכונה ותאפשר לתושבים לקחת חלק פעיל בקבלת ההחלטות הנוגעות לחייהם.

מעיריית ירושלים נמסר:

“עיריית ירושלים מחויבת לתושבי גוננים ותפעל להבטיח את המשך מתן השירותים לכלל האוכלוסייה, תוך הקשבה לצורכי התושבים. העירייה תמשיך לחזק את הצוות המקצועי הפועל בשכונה ותעמיד לרשותו את כל המשאבים הדרושים כדי להבטיח שירות איכותי ומיטבי לתושבים. אנו קוראים לתושבי גוננים לקחת חלק בפעילויות השכונה ובוועדת ההיגוי השכונתית”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: Pixabay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן