מליאת מועצת העיר ערד קיבלה אמש החלטה גורפת של כלל חברי המועצה מהקואליציה ומהאופוזיציה שהצביעו פה אחד נגד המשך קידום תוכנית הכרייה בשדה בריר שבנגב.
ההחלטה התקבלה לאחר דיון מעמיק בהשתתפות נציגי רשויות שכנות, אנשי מקצוע וארגוני איכות הסביבה שהתריעו מפני הנזקים הבריאותיים והסביבתיים הצפויים עקב הפעלת המכרה.
ראש העיר, יאיר מעיין, הבהיר: "ההחלטה על קידום המכרה התקבלה בממשלה במוצאי שבת ללא עדכון העירייה ומשרד הבריאות, לא נאפשר להתעלם מתושבי הנגב. העירייה מצטרפת להליך משפטי קיים ותפעל גם בעתירה עצמאית ככל שיידרש."
מועצת העיר החליטה על נקיטת צעדים משפטיים מיידיים, הקמת צוות פעולה עירוני ותקצוב ייחודי להסברה ומחאה, לרבות פרסום מודעות והפגנות.
◼️ חדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








