עיריית רחובות במחווה ללוחמי גדוד ארז: הופעה של איתי לוי

הפוגה ללוחמות ולוחמי גדוד ארז עם הופעה של איתי לוי ביוזמת עיריית רחובות.

עיריית רחובות מאמצת את גדוד ארז מזה כחמש שנים, והשבוע נערך מטעמה אירוע גדול עבור הלוחמים בבסיס האם של הגדוד.

גדוד ארז אחראי על השמירה על המעברים שעוטף ירושלים בעבודה יומיומית ומצילת חיים. רק בשבוע שעבר מנע לוחם הגדוד, רב”ט יצחק פטנה, פיגוע גדול יותר כשזיהה מחבלים בדרכם לירושלים, ונהרג במהלך חילופי האש במקום.

במסגרת מיזם ״כולנו משפחה אחת״ של עמותת למען אחיי בשותפות עם רשת יוחננוף, סגן ראש העיר אמיתי כהן יזם וסייע בארגון המופע המלא של הכוכב איתי לוי עם נגניו, בהתנדבות מלאה. לוי התקבל בהתלהבות גדולה על ידי החיילים.

סגן ראש העיר אמיתי כהן אף פנה לרשת יוחננוף בבקשה שיביאו למקום משאית מלאה במוצרי אוכל וטואלטיקה שחולקו לחיילים ולחיילות. כמו כן בטרם המופע נערך ללוחמים מופע חימום של די ג׳י עומרי מחבוש, עובד עיריית רחובות שהופיע בהתנדבות כמובן.

אחד הקצינים הסביר כי אירוע כגון זה אשר מעניק ללוחמים וללוחמות הפוגה מהפעילות האינטנסיבית בשמירה על המעברים – הופכת אותם ללוחמים טובים יותר כי היא מרימה להם את המורל ומעניקה להם כוח להמשיך גם בתקופה עמוסה ושוחקת זו.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן