news08.net/ads.txt

עיריית רחובות בשיתוף איחוד הצלה • ממשיכים לחסן את מרותקי הבית

בימים אלה מתנדבי ארגון  איחוד הצלה מסייעים בליווי מרותקי בית ע”י אמבולנס למוקד החיסונים של קופות חולים. רשימות התושבים מרותקי המיטה מגיעים מקופות החולים, והאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מארגן ומסייע, יחד עם המתנדבים בארגון איחוד הצלה מסניף רחובות, בהגעה למרכזי החיסונים לצורך קבלת החיסון.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״עיריית רחובות עושה כל שניתן על מנת לחזור לשגרה – ולסייע לתושבים להתחסן. זה כולל גם סיוע למרותקי בית שאינם יכולים להגיע בכוחות עצמם ולקבל חיסון. נמשיך לעשות הכל על מנת להפוך את רחובות לעיר מחוסנת מפני נגיף הקורונה”.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים: “השירותים החברתיים כוללים מגוון של מענה לאוכלוסיה, בשעת חירום שכזו בעת ההתמודדות עם נגיף הקורונה. לצורך כך משתף האגף פעולה עם הגופים הרלוונטיים”.

בת חן קרני, מנהלת אגף שירותים חברתיים: ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה ביננו ורואים בכך יוזמה מבורכת במטרה להגיע לכלל תושבי העיר ולאפשר לכולם להנות מהמענה הניתן במסגרת מבצע החיסונים הארצי.
כמכלול טיפול באוכלוסייה אנו רואים לנכון להגיע לאוכלוסיות הקצה ולסייע להם במתן מענים הולמים במטרה לשמור על בריאותם”.

יוני רוטנברג, ראש סניף איחוד הצלה ברחובות: “מתנדבים של איחוד הצלה עם אמבולנסים ורכבי חירום של הארגון, מגיעים לבתיהם של תושבי העיר שמתקשים להתנייד בשל גילם או מצבם הגופני, ומסיעים אותם למרכזי החיסון. המיזם הזה הוא שליחות עבורנו משום שהדבר יאפשר לסבים והסבתות לקבל את החיסון ולשוב ולהיפגש עם הילדים, הנכדים והנינים שלהם”.

בתוך כך, תושבים המתקשים להגיע לחיסון בשל אילוצים בריאותיים המצריכים הסעה באמבולנס מתבקשים לפנות לקופת החולים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן