news08.net/ads.txt

עיריית רמלה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בקריאה לילדי מוסדות החינוך

ברמלה בוחרים ומתרגלים את מסלול ההליכה לבית הספר ולגני הילדים 
מטה הזהירות והבטיחות בדרכים בעיריית רמלה: אנו ממליצים, כי אזור הכניסה והיציאה מבית הספר, לרבות הכבישים המובילים, יוגדרו כשמורת טבע בטיחותית. הקפדה על כללי הבטיחות וקיום כל כללי הזהירות תציל חיים.
בעוד כשבועיים תיפתח שנת הלימודים התש”פ ועימה הקריאה של מטה הבטיחות העירוני ברמלה בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, לתלמידים ולהוריהם, לפעול על פי כל כללי הזהירות בדרכים, להימנע מעבירות תנועה ולהישמע להנחיות המשטרה ומשמרות הזה”ב. ראש עיריית רמלה מיכאל וידל ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בבחירת הדרך הבטוחה והיעילה לבתי הספר והגנים. “בעוד כשבועיים יפקדו התלמידים את ספסלי הלימודים, אנו ממליצים להורים לתכנן ולתרגל את הילדים את מסלולי ההליכה הבטוחים לבית הספר ולגן, לתכנן מסלול נסיעה בטוחה, להקפיד על שמירת כללי התנועה,  להקפיד שאף הורה לא יורד מהרכב, לא מדומם מנוע ולא פותח את דלת הנהג, ולוודא שהנהג יגיע ויבחר מקום עצירה בטוח להורדת התלמיד”יצוין, כי מניתוח נתוני תאונות דרכים  עולה, כי אוכלוסיית הילדים נמצאת ברמת סיכון גבוהה. מטה הזהירות בדרכים ממליץ, כי אזור הכניסה והיציאה מבית הספר, לרבות הכבישים המובילים, יוגדרו “כשמורת טבע בטיחותית” אשר בתחומה ננהג כולנו אחרת, נשמור על כללי התנועה, נישמע לנציגי החוק, המתנדבים, נציגי הרשות והתלמידים שבתפקיד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן