news08.net/ads.txt

עיר עצובה: עירית חיה פאיז, שנדרסה בערב שישי – הלכה לעולמה. הלוויה ב15:00

 

לאחר שבוע ימים במצב אנוש, היום (חמישי) נעתקה נשמתה של עירית חיה פאיז, שנדרסה בערב שישי לעיני הוריה בעת שרדפה אחרי כלב של השכנים והיא רק בת 12. הלווייתה תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין מרמורק, המשפחה תשב שבעה בשעריים. אחותה, ציונה כתבה בצער: “השבנו את הפיקדון בורא עולם, אחותי הקטנה והאהובה השיבה את נשמתה לבורא, בורא עולם אנו לא יודעים מהן הסיבות שלקחת אותה, מברכים על הרעה כמו על הטובה”.

רק לפני שלושה שבועות בלבד, כתבה עירית בחשבון הוואטסאפ שלה: “אבא, אני עדיין חזקה ולא נשברת”, וליד הוסיפה עם ישראל אף פעם לא נשבר – במשפחתה נאחזו במילים והאמינו כי הדברים לא נכתבו סתם. לאורך כל השבוע התקיימו ערבי הפרשת חלה וכנסי התעוררות והתחזקות לרפואתה עם מיטב הרבנים אולם מצבה של עירית המשיך להיות אנוש. היום נעתקה נשמתה.

כזכור, האירוע הקשה אירע במהלך סעודת ליל שבת, כאשר עירית, בת למשפחה חרדית, נפגעה מרכב חולף ברחוב קלמן ביאלר, לאחר שרדפה אחרי כלב של השכנים – ונפצעה. כונני איחוד הצלה וצוותי מד”א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים קפלן בעיר. ראש סניף איחוד הצלה, יוני רוטנברג, היה מהראשונים שהגיעו לזירת האירוע. “תוך כדי סעודת שבת נמסר על תאונה קשה. כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה בת 12 שסבלה מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה כתוצאה מפגיעת רכב פרטי ויחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה”. יהי זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן