news08.net/ads.txt

עלמה קלברמן ומורן רוזנבלט – שיתוף פעולה בסימן חיים ומוות, בין מוזיקאית רחובותית לשחקנית זוכת פרס אופיר

יש כאן סיפור על ואלס של שיגרה וקלידים של עצבות, שלוקחים לעולם שבין הרהורים למציאות. סיפור כמעט תמים על אבא, על חיים, ועל מוות בטרם עת |

עלמה קלברמן (23) מרחובות זכתה להגשים עוד חלום ולשתף פעולה עם השחקנית מורן רוזנבלט בשיר שכתבה אחרי שקראה על מותו הפתאומי אביה של מורן. הקשר שנשזר לאורך שנים בין עלמה-בקהל למורן על-הבמה, הפך לשותפות כשעלמה אספה את דמעותיה של מורן בשם האמנות.

קלברמן היא מוזיקאית, יוצרת ופרפומרית, ממקימות התארגנות להט”בית רחובותית (“קוויר בעיר”), הופיעה לראשונה בנבחרת הכוכב הבא ב-2016 (עונה 3(, וזכתה להערכה מההפקה והשופטים. בהמשך, החליטה ללכת בדרך עצמאית ושחררה ב-2019 את אלבום הבכורה שלה, שֵׁדָה, בהפקתו של תאיר סיבוני. למרות שהייתה מחוץ לארון בפני הסביבה שלה, שיר הנושא מהאלבום, שיצא בשנה לפני כן, היווה עבורה יציאה פומבית מהארון. בעקבותיו ניצלה את ההזדמנות והופיעה במעט בכל אירועי הגאווה בארץ באותו הקיץ. כמו כן, ביוני האחרון שיחררה את קליפ הגאווה הארצי הראשון עם המוזיקאי אסף אור, בשיתוף הקהילה וארגוני הקהילה הגאה מכל הארץ, וכן חברי קהילה מוכרים יותר, ומורן ביניהם (לצד אורנה בנאי, ידידיה ויטל, יזהר כהן, ענת ניר ועוד). ב-2021 היא צפויה לשחרר את הא.יפי “In Your Palm”, הפעם באנגלית.

בתוך העצבות, האבל והכאב, מורן לחשה “תודה לך על המתנה הזו” וביקשה לסייע לגרום לזה לקרות. הקיר הרביעי סוף סוף נשבר, אמנם אלה מורן ועלמה שעומדות כעת יחד על הבמה, כשותפות, בשיר החותם האלבום. אילו רק הייתה במה, בעידן קורונה. השם של השיר הוא עיוות של של עבודתו, שלמעשה הייתה חלוקת עיתונים.

האזינו! (מילים, לחן, עיבוד וביצוע: עלמה קלברמן, הפקה מוזיקלית, עיבוד ומיקס: תאיר סיבוני, אנימציה: עדן בק, עיצוב גרפי: שגיא כרמי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן