news08.net/ads.txt

עמותת “יד ביד” בראשות הרב גלויברמן נערכת לחלוקת 15,000 תחפושות לילדים נזקקים בכל רחבי הארץ

כמידי שנה, בחודש אדר, עמותת “יד ביד” פותחת את הלב ונרתמת למאמץ שכל ילד וילדה במדינת ישראל יוכלו לחגוג את חג הפורים בצורה ראויה.

בחודשים האחרונים פורסמו נתונים מעודדים על ירידה במספר הילדים העניים במדינת ישראל (לפי נתוני הביטוח הלאומי), אך עדיין יש בישראל אלפי ילדים שמשפחותיהם לא יכולות לעמוד בהוצאה הכלכלית הכבדה של רכישת תחפושות שמחירן עולה משנה לשנה ומגיע למאות שקלים. עמותת “יד ביד” נערכת בימים אלה למבצע רחב היקף בו יחולקו כ-15,000 תחפושות לילדים נזקקים. להכנות במרכז הלוגיסטי של העמותה בלוד נרתמו גם שוטרים ושוטרות שסייעו רבות בהכנת התחפושות.

ב-26.03 עמותת “יד ביד” תקיים הפנינג פורים במרכז העמותה (ברחוב דרך בית הדין 10, לוד), בו ישתתפו הזמרת נרי שקורי מהתכנית “אייל גולן קורא לך” והזמר הים תיכוני מור מזרחי ולמחרת תיערך מכירת תחפושות במחירים מוזלים, החל מ-5 שקלים.

הרב יעקב גלויברמן העומד בראש “יד ביד”, אשר נערך למבצע חלוקת אלפי התחפושות בתקופה האחרונה הודה לעשרות המתנדבים ולשוטרים שנרתמו למאמץ, והוסיף “בימים אלו אנו נערכים לסיוע לילדים שמגיעים ממשפחות נזקקות שלא יוכלו להרשות לעצמן לרכוש תחפושות לילדיהן. אנו מאמינים כי יש לשמח גם את הילדים שאין באפשרות הוריהם לקנות להם תחפושות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן