עמיר פרץ, יו”ר התעשייה האווירית, בביקור בבית חולים קפלן

עמיר פרץ בביקור פצועי מלחמה המאושפזים בבית חולים קפלן ברחובות

יו״ר התעשייה האווירית עמיר פרץ, יחד עם רעייתו אחלמה, ערכו ביקור אצל פצועי המלחמה, אשר מאושפזים במרכז הרפואי קפלן. את הביקור ליווי משה גרליץ, המנהל האדמיניסטרטיבי, עמנואל מעודד, יור ועד העובדים ודימותן ראשי רפואי, אלון שוקר, רכז התחבורה ודינה טיפלצקי, מנהלת שירות וחווית מטופל. פרץ ואחלמה הקשיבו לסיפורי הפצועים, וברכו אותם להחלמה מלאה ובריאות איתנה.

דינה טיפלצקי

, מנהלת שירות וחווית מטופל במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית“התרגשנו לארח את יור תעשייה אווירית, מר עמיר פרץ ואישתו אחלמה, שהגיעו לבקר את מטופלי בית החולים. מר פרץ ביקר, בין היתר, אצל המטופל שגיא שניצל מהתופת בשבת השחורה, והביקור היה ביקור מרגש. השניים תושבי העיר שדרות, שספגה מכה קשה במלחמה. ביקור של אדם כמו מר פרץ, המסמל עבור כולנו חוסן לאומי בזכות תרומתו החשובה להקמתה של מערכת כיפת ברזל, תורם לעידוד ותמיכה, ללא ספק, למטופלים ולצוותים שלנו כאחדת. ביקורים כאלה הם חלק ממעטפת האשפוז שאנחנו מבקשים לייצר למטופלים ובני המשפחות שלהם, שנועדה לעודד ולשמח אותם, בפרט בימים הקשים שעוברים על כולנו“.

אלון שוקר, רכז התחבורה במרכז הרפואי קפלן ומי שיזם את הביקור אמר:  “עמיר פרץ הוא אדם חברתי שתמיד נגע באנשים, שיש לו תרומה  משמעותית להיסטוריה של מדינת ישראל, ולכן לא היה לי ספק שגם בימים אלו, שכולנו זקוקים לעידוד, הוא ירתם ויגיע לשמח ולעודד פצועים בבית החולים”.

צילום: בית חולים קפלן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן