news08.net/ads.txt

ענף בקריסה: מועדון הכושר “דה רוק” בגן יבנה נסגר; “זה לא כדאי כלכלית לקיים אימונים בתפוסה כזאת”

כ-200 מועדונים וחדרי כושר לא פתחו או צפויים לסגור בחודשים הקרובים. מכון הכושר “דה רוק” בגן יבנה נסגר אף הוא בעקבות איבוד הכנסות של מיליארד שקלים וביטולי המנויים נמשכים.

ערב הקורונה פעלו בישראל כ-1700 מכוני כושר, רבים מהם נפתחו בשנים האחרונות. הענף גלגל 4.7 מיליארד שקל בשנה, ואיבד מאז המשבר מיליארד שקל הכנסות. בנוסף, למכוני הכושר בעיה ייחודית, שכן המנויים משלמים מראש עבור תקופת המינוי, ובסגר נאלצו המכונים להחזיר את התשלומים על אף שהוצאות שכר דירה ואחרות נותרו קבועות. יו”ר ארגון בעל עסקי הספורט והכושר, ירון סלע טוען שהמכה הגדולה של הענף היא התו הסגול שקבע שבחדרי כושר צריך מרחב של 7 מ”ר לאדם, מה שמותיר למכון תפוסה של כ-35% בלבד ממספר המתאמנים בזמן רגיל. “במסעדות קבעו מרחב של מטר וחצי בין שולחן לשולחן, בסופרים אנשים ממתינים במרווח של שני מטר. למה אצלנו קבעו 7 מ”ר? זה לא כדאי כלכלית לקיים אימונים בתפוסה כזאת, עלות ההפעלה זהה לעלות בתפוסה מלאה, טען סלע ל-Ynet.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן